// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Antventor؛ مورچه مخترع

بازی موبایل Antventor یک بازی ماجراجویی و پازل محور است که بازیکنان هدایت مورچه‌ای را بر عهده می‌گیرند که آرزویش دیدن جهان اطراف خود است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی ماجراجویی با حال و هوای بازی‌های معمایی خواهیم رفت. بازی اندروید و آیفون Antventor، ساخته استودیو Loopy Mood، یک بازی ماجراجویی متفاوت نسبت به بازی‌های هم سبک خود است که تجربه‌ای متفاوت و لذت بخش را ارائه می‌دهد. از طرفی بر خلاف اکثر بازی‌های موبایل که داستان خاصی را روایت نمی‌کنند، بازی موبایل Antventor روایت‌گر داستان جذابی است. Antventor داستان مورچه‌ای را روایت می‌کند که با سایر مورچه‌های سرزمین‌اش فرق دارد. وی یک مخترع است و سعی دارد با جلب نظر ملکه‌اش، دو بال کسب کند تا به یک مورچه‌ی بالدار تبدیل شود. از این رو مورچه‌ی داستان می‌تواند آرزوی دیرینه‌ی خود را به واقعیت تبدیل کند؛ آرزوی دیدن جهان بیرون از لانه‌ی خود. مشکل از جایی شروع می‌شود که دستگاه اختراع شده‌ی وی، دچار مشکل فنی می‌شود و حال شما باید به‌دنبال حل مشکل دستگاه خود باشید.

بازی موبایل Antventor

طراحی‌ محیط‌های بازی و معماها دست به دست هم داده‌اند تا بازیکنان تجربه‌ای جذاب و لذت بخش را کسب کنند

با شروع بازی اندروید و آیفون Antventor یک بخش تمرینی را مشاهده می‌کنید. البته بخش تمرینی بازی Antventor آن‌چنان مورد خاصی را ارائه نمی‌دهد و صرفا نوع برداشتن آیتم و ترکیب آن‌ها با یکدیگر را به شما یاد می‌دهد. نحوه‌ی هدایت مورچه در بازی موبایل Antventor همانند بازی‌های اشاره و کلیک است. از این رو برای رفتن به مناطق مختلف یا برداشتن آیتم‌ها، باید روی صفحه نمایش ضربه وارد کنید. حال بازی داستان محور Antventor چه ویژگی‌هایی دارد که این بازی را از سایر بازی‌های ماجراجویی داستان محور متمایز کرده است؟ معمولا در بازی‌های ماجراجویی داستان محور سازنده از معماهای مختلفی استفاده می‌کند تا ‌ذهن مخاطب را به‌چالش بکشد. از این رو داستان بازی با معماها پیش می‌روند و امکان دارد بازیکن از این روند خسته شود، زیرا معماها آن قدری سخت هستند که بازیکن نتواند آن‌ها را بدون بخش راهنمای بازی حل کند و از طرفی پرداخت‌های درون برنامه‌ای و ویدیوهای تبلیغاتی، باعث می‌شوند این روند، برای شما بیش از پیش خسته کننده‌تر شود. بازی موبایل Antventor با اینکه یک بازی پولی است، اما پرداخت‌های درون برنامه‌ای جایی در این بازی ندارند. از طرفی معماهای بازی به شکلی طراحی شده‌اند که اصلا شما را به چالش نمی‌کشند. این گفته بدین معنا نیست که برای حل کردن‌شان نباید فکر کنید، بلکه معماها در اختیار داستان‌سرایی هستند و با کمی دقت می‌توانید آن‌ها را حل کنید.

بازی موبایل Antventor

جدا از این مورد، یک بخش راهنما نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که تقریبا هر چهار دقیقه فعال می‌شود و می‌توانید از آن کمک بگیرید. یکی دیگر از موارد جالب بازی Antventor، همین سیستم راهنمای بازی است که لقمه را در دهان بازیکن قرار نمی‌دهد، اما با راهنمایی مناسب او را به هدف نهایی و پیشرفت در بازی نزدیک‌تر می‌کند. طراحی هم یکی دیگر از نقاط مثبت بازی اندروید و آیفون Antventor است. تیم سازنده سعی کرده است جهان بیرون از لانه‌ی مورچه را واقع‌گرایانه و متنوع خلق کند و معماهای جالبی را برای هر یک از محیط‌ها در نظر گرفته است. از طرفی طراحی مورچه و سایر مورچه‌ها، خنده‌دار و بامزه هستند. همچنین زمانی که اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد یا در شرایط متفاوتی قرار می‌گیرید، تغییراتی را در چهره‌ی مورچه داستان مشاهده می‌کنیم که در نوع خود جالب است. با تمام این تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی داستان محور و سرگرم کننده هستید که بتواند داستانی متفاوت را برای شما روایت کند، بازی موبایل Antventor گزینه‌ی مناسبی است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Antventor


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده