نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

شوخی با شخصیت کایلو رن به دستور لوکاس فیلم از انیمیشن Ralph Breaks the Internet حذف شد

ارجاعات زیادی از جنگ ستارگان در قسمت دوم Wreck-It Ralph وجود دارد، ولی یکی از آن‌ها یعنی شوخی با کایلو رن حذف شده است.

انیمیشن رالف اینترنت را خراب می‌کند (Ralph Breaks the Internet) به عنوان قسمت دوم رالف خرابکار (Wreck-It Ralph) مثل نسخه قبلی شامل ارجاعات زیادی به شخصیت‌های مختلف فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی است و یکی از مواردی که نقش پررنگی در این انیمیشن دارد هم سری جنگ ستارگان (Star Wars) است. در ابتدا قرار بود شخصیت کایلو رن (Kylo Ren) هم در این انیمیشن همراه با طنز و شوخی حضور داشته باشد، ولی در نهایت با مخالفت سران لوکاس فیلم این قضیه منتفی شد.

ریچ مور، یکی از دو کارگردان این انیمیشن در گفتگویی با IGN گفته است:

ما در ابتدا قصد داشتیم شخصیت کایلو رن را به عنوان یک بچه لوس وارد انیمیشن کنیم. برای همین سراغ مسئولین لوکاس فیلم رفتیم و به آن‌ها گفتیم که چه قصدی داریم و جواب آن‌ها این بود: «خب، ما ترجیح می‌دهیم کایلو رن را این شکلی و به صورت یک بچه لوس توی انیمیشن نبینیم. اون شخصیت خبیث فیلم‌های جنگ ستارگان است و بهتره همچین اتفاقی برای او رخ ندهد.»

در نهایت هم ما به حرف سران لوکاس فیلم احترام گذاشتیم.

هر چند این ماجرا به جایی نرسید، ولی شخصیت‌های دیگری از جنگ ستارگان با ویژگی‌های طنزآلود در انیمیشن حضور خواهند داشت. برای مثال C-3PO روبات طلایی‌رنگ و معروف این مجموعه به عنوان یک پیش‌خدمت در بخشی که برای پرنسس‌های دیزنی در نظر گرفته شده است ایفای نقش می‌کند؛ بخشی که در کنار ادای احترام به این شخصیت‌های محبوب، کمی هم با آن‌ها شوخی کرده است. فیل جانستون، دیگر کارگردان انیمیشن در این مورد می‌گوید:

نقشی که C-3PO برعهده دارد به شدت با شخصیت او در تناسب است و صحنه‌های بامزه و جالبی را به همراه او آماده کرده‌ایم.

رالف خرابکار 2 ماجراهای رالف (با صدای جان سی ریلی) و بهترین دوستش ونلوپه (با صدای سارا سیلورمن) را دنبال می‌کند که برای اولین بار وارد فضای اینترنت می‌شوند و شخصیت‌های زیادی را در ارتباط با کمپانی والت دیزنی و زیرمجموعه‌های آن ملاقات می‌کنند. از شخصیت های مارول مثل مرد آهنی (Iron Man) تا شخصیت‌های دیزنی مانند «وینی د پو»، خرس دوست‌داشتنی و «بیمکس» از Big Hero 6 و همین‌طور شخصیت‌های پیکسار مثل «باز لایتیر» از «داستان اسباب بازی» و The Muppets.

از دنیای جنگ ستارگان هم موارد متنوعی برای انیمیشن در نظر گرفته شده است. به جز C-3PO، دیگر روبات محبوب جنگ ستارگان یعنی R2D2 هم در رالف خرابکار 2 حضور دارد و استورم تروپرهای First Order هم در بخش‌هایی از انیمیشن حضور خواهند داشت و تصویری از دارت ویدر (Darth Vader) هم در تریلر آن دیده شده است. در کنار همه این‌ها، سفینه‌ها و سازه‌های معروف جنگ ستارگان هم در انیمیشن حضور دارند، از Millennium Falcon و Death Star تا X-Wing و TIE Fighter.

رالف اینترنت را خراب می کند در تاریخ ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) اکران خواهد شد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده