نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازگشت قاتل در اولین پوستر فیلم Happy Death Day 2U

کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس اولین پوستر رسمی فیلم Happy Death Day 2U را منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی فیلم Happy Death Day 2U منتشر شده است. کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس به‌تازگی اولین پوستر دنباله فیلم‌ Happy Death Day (روز مرگت مبارک) را منتشر کرده‌اند که در واقع از الگوی پوستر فیلم اول برای طراحی این پوستر استفاده شده است و نشان می‌دهد که قاتل با ظاهری نسبتا متفاوت‌تر در دنباله این فیلم باز خواهد گشت. پیش بینی می‌شود که به‌زودی شاهد انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم ترسناک باشیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Happy Death Day 2U Poster

جسیکا راث در نقش تری گلبمن، ایزرائیل بروسارد در نقش کارتر دیویس، روبی مدین در نقش لوری اسپنگلر، سورج شارما در نقش سامار گوش، سارا یارکین در نقش دری مورگن و ریچل متیوز در نقش دنیل باسمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Happy Death Day 2U حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Happy Death Day داستان تری گلبمن را روایت می‌کند که در روز تولدش کشته می‌شود؛ اما او در همان روز دوباره از خواب بیدار می‌شود و باید این روز را هر بار سپری و تکرار کند و در پایان کشته شود تا کشف کند که چه کسی او را کشته و چرا این کار را کرده است. حال در این قسمت تری متوجه می‌شود که مرگ به طرز شگفت انگیزی از هر خطری که در اطرافش است، به او نزدیک‌تر است.

 فیلم Happy Death Day 2U برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن امسال) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Happy Death Day که با بودجه‌ای معادل ۴.۸ میلیون دلار تولید شده بود، سال گذشته به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد حدود ۱۲۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کریستوفر لندن که کارگردانی فیلم اول را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Happy Death Day 2U بازگشته است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده