// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

دموی بازی Horizon Chase Turbo در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و استیم قرار گرفت

علاقه‌مندان به بازی Horizon Chase Turbo می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن و شبکه‌ی استیم، دموی این بازی را به رایگان دانلود کنند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو Aquiros Game، دموی بازی آرکید ماشین سواری Horizon Chase Turbo را منتشر کرد. کاربران پلی استیشن 4 از طریق فروشگاه پلی استیشن و کاربران کامپیوتر از طریق برنامه‌ی استیم، می‌توانند این دمو را به رایگان تجربه کنند.

دموی بازی Horizon Chase Turbo دارای هشت مسابقه‌ی Circuit و سه ماشین مختلف است که بازیکنان از طریق بخش چندنفره با ویژگی اسپلیت اسکرین، می‌توانند تا سقف چهار بازیکن با یکدیگر بازی کنند. در ادامه مشخص شده است که دموی مورد نظر، دارای دو حالت مختلف به نام‌های World Tour و Tournament است. در ادامه استودیو Aquiros Game اعلام کرده است که علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند تا تاریخ یک آبان ماه (۲۳ اکتبر) بازی Horizon Chase Turbo را با ۳۰ درصد تخفیف روی استیم خریداری کنند.

بازی Horizon Chase Turbo یاد‌آور خاطرات خوب بازی‌های آرکید ریسینگ قدیمی با طراحی‌های ۱۶ بیتی است که دارای یک بخش آنلاین محلی است. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Horizon Chase Turbo چیست؟ آیا دموی این بازی را تجربه خواهید کرد؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده