// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۳

به‌زودی آپدیت جدیدی برای بهبود بخش آنلاین Street Fighter 30th Anniversary Collection منتشر می‌شود

کپکام اعلام کرده است که در تاریخ یک آبان ماه آپدیت جدیدی برای بازی Street Fighter 30th Anniversary Collection در دسترس قرار می‌گیرد که بخش آنلاین این کالکشن را بهبود می‌بخشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Street Fighter 30th Annieversary Collection، اعلام کرده است که در تاریخ یک آبان ماه (۲۳ اکتبر) آپدیت جدیدی برای Street Fighter 30th Annieversary Collection در دسترس قرار می‌گیرد. در جریان به‌روزرسانی آینده این بازی شاهد یک سری بهبود عملکرد برای نسخه‌ی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هستیم. با این حال هدف اصلی آپدیت آینده بازی Street Fighter 30th Annieversary Collection را می‌توان کنسول نینتندو سوییچ دانست.

پس از انتشار آپدیت، بازیکنان نسخه نینتندو سوییچ می‌توانند میزبان‌ لابی‌هایی باشند که حتی کاربران ژاپنی بازی هم قادر هستند به آن‌ها متصل شوند. همچنین بهبودهایی روی بخش آنلاین این پلتفرم هم اعمال خواهد شد. از دیگر تغییرات این آپدیت می‌توان به بهبودهای بخش آنلاین نسخه PS4 و Xbox One اشاره کرد. از طرفی با عرضه شدن نسخه‌ی ژاپنی بازی در روزهای آینده، از نظر بومی سازی هم تغییراتی روی بازی اعمال خواهد شد.

با این حال برای مطالعه‌ی تمامی تغییرات به‌روزرسانی یک آبان ماه بازی Street Fighter 30th Annieversary Collection، می‌توانید به سایت منبع خبری مراجعه کنید. بازی Street Fighter 30th Annieversary Collection در تاریخ هشت خرداد ماه (۲۹ مه) عرضه شد. این در حالی است که نسخه‌ی ژاپنی این بازی چند روز آینده (چهار آبان ماه) در دسترس کاربران نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 قرار می‌گیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده