// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۴

دو ویدیو جدید از گیم پلی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شد

جدیدترین ویدیو‌های بازی Ace Combat 7: Skies Unknown که توسط ناشر آن یعنی باندای نامکو منتشر شده است، مراحل ششم و هفتم آن را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) با انتشار دو ویدیو جدید از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown مراحل ششم و هفتم آن را نشان می‌دهد.

وقایع مرحله ششم این بازی که با نام Mission 06: Long Day معرفی شده است، در یک محیط بیابانی جریان دارد و شما در آن باید به پایگاه Erusean حمله کنید. با توجه به ویدیو‌های منتشر شده، شاهد موشک‌های Super Hornet و QAAM در جنگنده‌های این بازی هستیم.

از طرفی مرحله هفتم یا همان Mission 07: First Contact قصد دارد که شما را با کاراکتر این بازی آشنا کند. در این میان شما به کمک هم‌رزمان خود برای نابودی رادار‌ها و ضدهوایی‌های دشمن اقدام می‌کنید. جنگنده F-22A Raptor در حالی که مجهز به موشک‌های QAAM شده است به تخریب کردن پایگاه دشمن می‌پردازد. کوه‌ها و صخره‌های بلند در حالی که پشت ابر‌ها پنهان شده‌اند قصد دارند که روند این مرحله را برای خلبانان دشوار کنند. قابلیت عوض کردن دوربین در این نوع مواقع به کمک کاربران می‌آید تا میدان دید کاربران را گسترش دهد. اما باز با این حال برخی اوقات مه به قدری محیط بازی را در بر می‌گیرد که تغییر دادن دوربین نیز به یاری شما نمی‌آید. در اواسط مرحله، بازی وارد یک صحنه سینمایی می‌شود که شما را با خطرات آن محیط آشنا می‌کند. به طور مثال طوفانی می‌تواند در رابط کاربری (UI) شما اختلال ایجاد کند و در آن سو درون‌ها نیز به شما حمله کنند.

در انتهای مطلب می‌توانید هر دو ویدیو گیم پلی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown با محوریت ماموریت‌های ۶ و ۷ را تماشا کنید. بازی مذکور در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ماه) برای کنسول‌های ایکس ‌باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود و در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن ماه) به دست کاربران پی سی می‌رسد. کاربرانی که آن را روی PS4 پیش‌خرید کنند از یک نسخه رایگان و ریمستر شده Ace Combat 5: The Unsung War بهره‌مند می‌شود. در آن سو کاربران Xbox One با پیش خرید کردن این محصول به آنها یک نسخه رایگان از بازی Ace Combat 6: Fire of Liberation تقدیم خواهد شد.

تریلر ماموریت ششم بازی Ace Combat 7

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر ماموریت هفتم بازی Ace Combat 7

دانلود ویدیو از آپارات

تا به امروز خبر و تریلر‌های زیادی از این بازی هواپیمایی و جنگی منتشر شده است که با مراجعه به صفحه اختصاصی Ace Combat 7: Skies Unknown در زومجی می‌توانید از آنها مطلع شوید. همچنین نظرات خود را در مورد تریلر‌های جدید این بازی خاطره‌انگیز با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده