// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

تاریخ انتشار بازی Shakedown: Hawaii مشخص شد

استودیو وی بلنک اینترتینمنت از تاریخ حدودی عرضه بازی Shakedown: Hawaii که هم سبک GTA با دوربین بالا به پایین است، رونمایی کردند.

مدت زمان زیادی است که از روند توسعه پروژه استودیو وی‌بلنک اینترتینمنت (Vbank Entertainment) یعنی بازی Shakedown: Hawaii اطلاعاتی منتشر نشده است. بازی مذکور در حالی از بازی Grand theft Auto الهام گرفته که در آن سو از زاویه دید بالا به پایین برخوردار است. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان با انتشار پستی در وبلاگ پلی استیشن اعلام کردند که بازی مذکور در ۳ ماه اول سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پی سی، نینتندو سوییچ، نینتندو 3DS و پلی استیشن ویتا منتشر می‌شود.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید بدانید که سازندگان آن پیش‌تر Retro City Rampage را هم توسعه داده‌اند. این بازی در حالی که شباهت زیادی به GTA دارد از طرفی از گرافیک ۸ بیتی و پیکسلی نیز برخوردار است. بازی مذکور در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و توانست موفقیت‌های زیادی کسب کند. بازی جدید این استودیو یعنی Shakedown: Hawaii در جریان نمایشگاه بازی‌های مستقل Nindies معرفی شد که قرار بود در آوریل ۲۰۱۷ شاهد انتشار آن باشیم. اما پس از گذشت چندین ماه سازندگان به تاریخ انتشار آن اشاره‌ای نداشتند تا در خبر امروز تاریخ حدودی راه یابی آن به پلتفرم‌های یاد شده مشخص شد.

Shakedown: Hawaii

داستان بازی Shakedown: Hawaii در مورد مردی است که کسب و کار آن با وجود فروشگاه‌های دیجیتالی، برنامه‌های استریمی و موارد مشابه تخریب شده است. همانند Grand Thef Auto: Vice City، بخش بزرگی از روند بازی به خریداری کردن املاک و دیگر موارد خلاصه می‌شود؛ تا از این رو بتوانید خود را از ورشکستگی نجات دهید. در آن سو مبارزه کردن با دشمنان در دنیای جهان باز از دیگر محتویات این بازی به شمار می‌رود.

گفتنی است که بخش دیگری از بازی هم به سیستم شخصی‌سازی اختصاص یافته است. در این راستا بازیکنان می‌توانند رنگ اتومبیل، لباس‌ها، رنگ مو و دیگر موارد را تغییر دهند. علاوه بر حالت داستانی و کمپین، بخش آرکیدی هم برای کاربران در نظر گرفته شده است که برای به چالش کشیدن مهارت‌ها در نظر گرفته شده است. به گفته سازندگان مراحل توسعه این بازی به اتمام رسیده است و توسعه دهندگان قصد دارند که در این مدت زمان باقی‌مانده به پولیش کردن محصول خود بپردازند.

بازی Shakedown: Hawaii برای پلتفرم‌های ، کامپیوتر، پلی استیشن ویتا (با قابلیت کراس پلی)، نینتندو سوییچ و 3DS منتشر می‌شود و در تاریخ نامعلومی از ۳ ماه اول ۲۰۱۹ به دست بازیکنان می‌رسد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده