نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶

درک میو نقش اصلی فصل دوم سریال The Terror را بازی خواهد کرد

شبکه AMC از اضافه شدن درک میو به فصل دوم سریال The Terror برای بازی در نقش اصلی آن خبر داد.

ماه تیر امسال بود که شبکه AMC رسما سریال The Terror (ترور را برای فصل دوم تمدید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش اصلی فصل دوم این سریال مشخص و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، درک میو، بازیگر سریال Greek و انیمیشن The Emoji Movie (فیلم اموجی)، قرار است نقش اصلی فصل دوم این سریال را که چستر ناکایاما نام دارد بازی کند. او پسر یکی از مهاجران متولد ژاپن است که آرزوی او ترک جامعه ژاپنی-آمریکایی و پیوستن به ارتش است. فصل دوم سریال The Terror داستان تغییر ناکایاما از یک بچه ساده لوح به یک قهرمان جنگی را دنبال خواهد کرد.

همچنین ددلاین اضافه کرد که میو از نسل چهارم یک خانواده از جامعه ژاپنی-آمریکایی است و او با این داستان ارتباط شخصی نیز دارد. پدربزرگ میو یکی از افرادی بود که در جزیره ترمینال حضور داشت و پس حمله ارتش ژاپن به پرل هاربر، به کمپ منزنار منتقل شدند. اتفاقات فصل دوم سریال The Terror در طول جنگ جهانی دوم جریان دارد که تمرکز آن روی یک جامعه ژاپنی-آمریکایی که در جنوب کالیفرنیا زندگی می‌کنند تا اردوگاه‌های بازداشت‌شدگان جنگ در اقیانوس آرام است که یک شبح یا موجود غیر طبیعی و ناشناس این جامعه و اردوگاه را تهدید می‌کند.

الکساندر وو، تهیه کننده و نویسنده سریال True Blood (خون حقیقی) و مکس بورنستاین، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Godzilla (گودزیلا)، فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) و فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها)،، شورانرهای جدید فصل دوم سریال The Terror هستند که فصل دوم این سریال در واقع براساس ایده‌ای از بورنستاین در دست ساخت است. فصل دوم سریال The Terror در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد و انتظار می‌رود که در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ از شبکه AMC منتشر شود. فصل اول این سریال آنتولوژی امسال منتشر شد که داستان سفر بسیار خطرناک نیروی دریایی پادشاهی بریتانیا به یک سرزمین ناشناخته و نامعلوم را روایت می‌کند. اتفاقات فصل اول سریال The Terror در سال ۱۸۴۷ جریان داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده