نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بسته الحاقی Fortuna بازی Warframe ماه نوامبر در دسترس قرار می‌گیرد

بسته‌ی الحاقی بزرگ Fortuna بازی Warframe در ماه نوامبر (آبان/آذر) ابتدا برای پی سی و سپس برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو Digital Extremes، سازنده‌ی بازی Warframe، تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی Fortuna را مشخص کرد. این بسته‌ی الحاقی حجیم، در روزی نامشخص از ماه نوامبر (آبان/آذر)، ابتدا راهی پی سی و مدت کمی بعد، برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

بسته‌ی الحاقی Fortuna بازی Warframe ابتدا در رویداد TennoCon که در ژانویه‌ی ۲۰۱۸ (دی ۱۳۹۶) برگزار شد، با انتشار یک ویدیو معرفی شد. در این بسته‌ی الحاقی هم مثل بسته‌ی الحاقی ، Plains of Eidolon، یک جهان بسیار بزرگ به بازی اضافه می‌شود و بازیکنان می‌توانند بازی را در آن پیش ببرند. به لطف Fortuna، سرزمین‌های موجود در سیاره‌ی زهره قرار است به عنوان نقشه‌ی بازی، در دسترس کاربران قرار بگیرد.

در کنار یک نقشه‌ی بزرگ و کاملا جدید، ماموریت‌ها و وظایف تازه‌ای هم قرار است بر عهده بازیکنان قرار بگیرد. اضافه شدن ماموریت‌هایی برای نجات گونه‌های خاص جانوری، وسایل نقلیه‌ی و حرکات آکروباتیک جدید از دیگر موارد جدیدی هستند که قرار است در قالب این بسته‌ی الحاقی به بازی راه پیدا کنند.

گفتنی است که در ماه نوامبر و در کنار این بسته‌ی الحاقی، نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Warframe هم منتشر خواهد شد. این بازی در تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) راهی کنسول هیبریدی نینتندو خواهد شد. در ادامه توجه شما را به تماشای نمایش گیم‌پلی بسته‌ی الحاقی Fortuna بازی Warframe جلب می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده