// شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

بازی Cuphead روی سیستم عامل Mac منتشر شد

استودیو MDHR پس از گذشت یک سال از عرضه بازی Cuphead روی پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان، این بازی را در دسترس کاربران سیستم عامل Mac قرار داد.

در سال گذشته میلادی استودیو MDHR اثری را در سبک Run and Gun عرضه کرد که به واسطه طراحی هنری و دشواری چالش‌بر‌انگیزش توانست مورد پسند منتقدین قرار بگیرد و از نظر تجاری به موفقیت دست پیدا کند. این اثر که با نام بازی Cuphead شناخته می‌شود، جوایز متعددی از فستیوال‌های مختلف از جمله جوایز بهترین کارگردانی هنری و بهترین بازی مستقل از مراسم The Game Awards 2017 را دریافت کرده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بازیکنان بیشتری زیر چتر حمایت این بازی قرار گرفته‌اند؛ زیرا بازی Cuphead روی سیستم عامل مک در دسترس قرار گرفته است.

این نسخه از بازی Cuphead که از طریق فروشگاه‌های Steam و GOG قابل خرید است، تجربه‌‌ای همانند دیگر نسخه‌های بازی مذکور ارائه می‌دهد و از نظر محتوا تفاوتی ندارد. به مناسبت عرضه این بازی روی پلتفرمی جدید، استودیو MDHR امکان خرید آن با قیمتی پایین‌تر را فراهم کرده است. به همین دلیل تا تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) می‌توانید بازی Cuphead را با ۲۰ درصد تخفیف و قیمت ۱۶ دلار خریداری کنید.

انتشار بازی Cuphead روی پلتفرم مک با تریلر جدیدی از این بازی همراه شده است که از سبک و سیاق مشهور بازی بهره می‌برد. در این ویدیو که در واقع تریلر هنگام عرضه نسخه ذکر شده است و Crisp Apples نام دارد، با شخصیت جدیدی آشنا می‌شویم که یک سیب به جای سر دارد. در ادامه این شخصیت با کاپ‌هد و ماگ‌من رو‌به‌رو می‌شود که در حال خوردن سیب هستند و این رویارویی مسلما چندان خوشایند نخواهد بود. تریلر هنگام عرضه نسخه Mac بازی Cuphead را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده