// شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

پک هالووین بازی Hitman را برای مدتی محدود رایگان دانلود کنید

استودیو IO Interactive با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که کاربران می‌توانند پک هالووین بازی Hitman را برای مدت محدودی به رایگان دریافت کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو IO Interactive، سازنده بازی Hitman، یک پک هالووین را برای کاربران این بازی تدارک دیده است که از ساعت ۱۹:۳۰ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. پک هالووین بازی Hitman برای مدت محدودی رایگان است و رویدادهای آن در شهر کلرادو اتفاق می‌افتند. از این رو نقشه کلرادو با تمام محتویاتش هم به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

استودیو IO Interactive تاریخ مشخصی را اعلام نکرده است تا کاربران بدانند تا چه زمانی می‌توانند پک هالووین بازی Hitman را به‌صورت رایگان تجربه کنند. از دیگر ویژگی‌های پک هالووین بازی هیتمن،‌ می‌توان به مرحله‌ی Freedom Fighters (اشاره به بازی Freedom Fighters ساخته استودیو IO Interactive در سال ۲۰۰۳) اشاره کرد. همچنین بازیکنان می‌توانند از تمامی قرارها‌ی Escalation و سایر قرار دادهای ویژه بازی استفاده کنند تا قرارداد مخصوص به خودشان را بسازند.

در ادامه مشخص شده است که بازیکنان به ده قرار داد ویژه (Featured Contracts) دسترسی خواهند داشت که با حال و هوای هالووین هم‌خوانی دارند؛ برای مثال در تریلر بازی شاهد شخصیتی هستیم که ظاهر آن، شبیه به Scarecrow است. از آن‌جایی که دسترسی به کلرادو و محتویات آن در بازه زمانی محدودی امکان پذیر است، پس از اتمام رویداد هالووین بازی Hitman، اگر علاقه‌مند به ادامه‌ی پیشرفت در شهر کلرادو هستید، باید اپیزود مربوط به کلرادو را خریداری کنید.

در این میان اشاره کنم که تمامی پیشرفت‌های بازیکنان به نسخه‌ی اصلی بازی Hitman و شهر کلرادو نیز انتقال می‌یابد (برای آن دسته از افرادی که اپیزود مربوط به کلرادو را در گذشته خریداری نکرده بودند). در کنار تمامی موارد ذکر شده، بازیکنان بازی Hitman از طریق پک هالووین این بازی می‌توانند به مرحله کمپین، قراردادهای Escalation، بیش از ۸۰ چالش مختلف و سایر موارد دسترسی داشته باشند. همچنین می‌توانید به صورت کامل به منطقه‌ی ICA Facility دسترسی داشته باشید.

در توضیحات پک هالووین بازی هیتمن آمده است:

در بخشی از منطقه، شاهد مزرعه‌ای هستیم که به یک پایگاه تمرینات نظامی تبدیل شده است و در نزدیکی این منطقه، یک Scarecrow وجود دارد. در افسانه‌ها آمده است که هر شخصی که لباس او را می‌پوشد، شعله‌های جهنم او را تسخیر می‌کنند. تنها اشخاصی می‌توانند به مترسک تبدیل شوند که ابزارهای لازم را داشته باشند.

در ادامه می‌توانید ویدیو مورد نظر را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده