نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

رامبد جوان از فضای فیلم سینمایی قانون مورفی می گوید

رامبد جوان، بازیگر، مجری و کارگردان سینما و تلویزیون، درباره فضای فیلم جدیدش یعنی «قانون مورفی» می‌گوید.

فیلم قانون مورفی جدیدترین ساخته‌ی رامبد جوان است که در ژانرهای کمدی و اکشن تولید شده است. به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، رامبد جوان درباره این فیلم سینمایی صحبت‌هایی کرده است. او در مورد فیلم خود می‌گوید:

«قانون مورفی» یک کمدی اکشن سرحال، خوش ریتم و متفاوت با آنچه بیش‌تر در سینمای ایران ساخته می‌شود است که من به عنوان کارگردان و محمد شایسته به عنوان تهیه‌کننده در کنار دیگر عوامل تولید فیلم، هرچه در توان داشتیم و بلد بودیم برای این پروژه خرج کردیم تا یک فیلم خوب به سینمای ایران و سینمادوستان تقدیم کنیم.

جوان با اشاره به سختی ساخت این فیلم ادامه داد:

این فیلم یک اثر کمدی و کاملا خانوادگی است و حتی به نظرم برای نوجوانان می‌تواند خیلی مناسب باشد؛ بدون اینکه خانواده‌ها بابت شوخی‌های اخلاقی و مسائلی از این قبیل نگرانی داشته باشند.

فیلم سینمایی «قانون مورفی» با بازی امیر جدیدی، امیر جعفری، مهسا طهماسبی، دانیال غفارزاده، سروش صحت، سیروس گرجستانی، آناهیتا درگاهی، ارشا اقدسی، محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو، حسین شاهرخ نیا، رامبد جوان و حضور هادی کاظمی ساخته شده است. به تازگی هم پروانه اکران این فیلم سینمایی منتشر شده است. رامبد جوان پیش از این فیلم‌هایی مانند «ورود آقان ممنوع»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «پسر آدم، دختر حوا» و «نگار» را کارگردانی کرده است.

امیر جدیدی، بازیگر فیلم «قانون مورفی» هم‌اکنون فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» را روی پرده دارد. این بازیگر که سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «سیزده» و «آفریقا» را دارد، قرار بود در فیلم «غلامرضا تختی» نقش جهان پهلوان تختی را ایفا کند که بنابر دلایلی از این پروژه جدا شد. امیر جعفری نیز سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰»، «سیزده» و سریال «شهرزاد» را دارد. از بازیگران جوان این فیلم می‌توان به بهزاد قدیانلو، مجمد معتضدی و حسین شاهرخ نیا اشاره کرد که با حضور در مسابقه «خنداننده شو» به دنیای اجرا و بازیگری راه پیدا کردند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده