// شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Gravity Rider: موتورسواری در دل کهکشان

بازی موبایل Gravity Rider شبیه‌ساز بسیار جذابی است که شما را به دنیای مسابقات موتورسواری می‌برد و با تنوع جذاب مراحلش، بسیار سرگرم‌کننده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Gravity Rider یقینا یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌هایی است که برای علاقه‌مندان موتورسواری ارائه شده است و استودیو Vivid Games S.A از بهترین عناصر برای بازی‌اش استفاده کرده است. تنوع موتورها و مراحل در این بازی اندروید و آیفون بسیار زیاد است و ساعت‌ها می‌توانید با آن سرگرم شوید. سیستم گیم‌پلی منحصربه‌فرد، یک ریسک قابل قبول از جانب سازندگان بوده است که به بهترین شکل ممکن پیاده شده است.

علاقه‌مندان به رقابت‌های موتورسواری این‌بار می‌توانند با Gravity Rider یک تجربه منحصربه‌فرد داشته باشند و با گیم‌پلی خاص بازی همراه شوند. در این گیم‌پلی، شما تسلطی روی جهت حرکت موتور ندارید و تنها باید گاز و ترمز و البته حفظ تعادل موتور را برعهده بگیرید. علارغم اینکه تصور می‌کردیم مسیر مسابقه مستقیم و در یک خط باشد، سازندگان خلاقیت خوبی به خرج داده‌اند و چالش‌های بیش‌تری را در مسیر قرار داده‌اند. مسیرها بسیار پیچ در پیچ هستند و ناهمواری‌ها به وفور در آن‌ها دیده می‌شود. در کل این مسیر، موتور به صورت خودکار حرکت می‌کند و تنها وظیفه شما کنترل موتور با استفاده از دکمه‌های کنترلی است. برای این منظور باید در هوا تعادل خود را حفظ کنید و سرعت خود را در هنگام رسیدن به موانع کاهش دهید. آسانسورها، سکوهای پرش و موانع پویا تنها گزیده‌ای از چالش‌های این مسیر هستند و باعث می‌شود که هیچ‌گاه این اثر ریتم تکراری به خودش نگیرد. تنوع مسیرها بسیار عالی است و شما در سیاره‌های مختلف به رقابت با بازیکنان دیگر خواهید پرداخت. موانع بازی را می‌توان به عنوان معماهای فیزیکی دانست که باید باهوش باشید و بتوانید از آن‌ها به سلامت عبور کنید. با این توصیفات متوجه می‌شویم که سرعت تنها فاکتور موفقیت در بازی نیست و باید با مهارت و خلاقیت، بتوانید از موانع پرشمار و پویای بازی عبور کنید.

Gravity Rider

مسیرها از ترکیب رنگی زیبایی استفاده می‌کنند و بازی از نظر گرافیکی و جلوه‌های صوتی، واقعا خیره‌کننده است. این جلوه‌های صوتی، آدرنالین خون بازیکن را بالا می‌برند و شما با انگیزه بیش‌تر در صدد پیروزی خواهید بود. با کسب امتیازات بیش‌تر، می‌توانید موتورهای جدید را خریداری کنید و از جنبه‌های مختلف آن‌ها را ارتقا دهید. بهینه‌سازی موتور، به صورت حرفه‌ای در بازی پیاده‌سازی شده است و شما می‌توانید از سرعت و شتاب گرفته تا میزان تعادل موتور را ارتقا دهید. وجود گزینه‌های مختلف در این بخش، باعث می‌شود که بازی تا انتها جذابیت خودش را حفظ کند و شما نیز با علاقه بیش‌تری به فکر خرید موتورهای ارزشمندتر باشید. مراحل تک‌نفره بازی Gravity Rider، به صورت رکوردی و زمان‌دار هستند. در این مراحل باید به تنهایی در مسیر پیش‌روی کنید و چالش‌های خواسته‌شده را انجام دهید. هر کدام از این چالش‌ها برای شما ستاره به ارمغان می‌آورد و در نتیجه امتیاز بالاتری کسب می‌کنید. به طور مثال رسیدن در زمان کوتاه به انتهای مسیر و هم‌چنین عدم از دست دادن تعادل، از متداول‌ترین چالش‌هایی است که در مراحل بازی تجربه خواهید کرد.

بازی گرافیک چشم‌نوازی دارد و پویایی در لحظه به لحظه مسابقات دیده می‌شود

فیزیک بازی اندروید و آیفون Gravity Rider بسیار واقع گرایانه و مبتنی بر قدرت است. توسط این قابلیت، کنترل کامل موتور در اختیار شما است و باید با توجه به نوع موتوری که در اختیار دارید، از روش های مختلفی برای حفظ تعادل آن استفاده کنید. ماموریت ها بسیار متنوع است و قبل از شروع هر رقابت در بخش تک نفره، باید ابتدا بدانید که بازی چه چیزی از شما می‌خواهد. بخش چندنفره بازی را می‌توان مهمترین عامل موفقیت آن دانست. شما با گذراندن تعداد مشخصی از مراحل تک نفره بازی، می‌توانید مجوز حضور در رقابت‌های جهانی آنلاین را داشته باشید و به سرورهای بازی وصل شوید. در این بخش دیگر شما تنها نیستید و باید با بازیکنان قدر این اثر رقابتی شانه به شانه داشته باشید. با پیروزی در این رقابت ها، یقینا امتیاز بیشتری کسب می کنید و می توانید موتورهای موردعلاقه خود را خریداری کنید. موتورها شکل و شمایل فضایی دارند و با کلیت فانتزی بازی همراه شده اند.

Gravity Rider

سیستم گیم‌پلی بازی بسیار منحصربه‌فرد است و ساعت‌ها تجربه لذت‌بخش را به بازیکنان ارائه می‌کند

عنوان SuperBike به موتورسواری تعلق پیدا می‌کند که بهترین رکورد ممکن را زده باشد و بتواند مسیرهای بازی را با نهایت سرعت به پیش ببرد. مسیرها را می‌توانید در تعداد دورهای بیش‌تر تمام کنید و وضعیت خود را در نوار وضعیت بالای بازی مشاهده کنید. با نگاهی کلی به این بازی متوجه می‌شویم که یک سیستم اکشن بسیار هیجان‌انگیز در بازی وجود دارد و زاویه‌ای که دوربین برای نمایش این صحنه‌ها انتخاب می‌کند، فوق‌العاده و بسیار جذاب هستند. مطمئن باشید که هر کدام از موتورها سیستم منحصربه‌فردی برای هدایت دارند و تنها فرق‌شان در شکل ظاهر‌شان نیست. این موتورها آن‌قدر زیبا هستند که هرگز نمی‌توانید از خیرشان بگذارید. برای همین منظور هم در رقابت‌های آنلاین شرکت خواهید کرد و رفته و رفته امتیازات خود را بیش‌تر می‌کنید. روی مسیر مسابقه، تله‌های مرگ‌بار وجود دارند که برای عبور از آن‌ها، باید مهارت بسیار بالایی داشته باشید و کم کم به یک موتورسوار قهار تبدیل شوید. این مسیر به ظاهر زیبا، به اندازه کافی خشن است و نباید گیم‌پلی ساده بازی به‌همین راحتی قول‌تان بزند.

با تجربه بازی Gravity Rider می‌توانید مطمئن شوید که سراغ بازی ارزشمندی رفته‌اید و می‌توانید تا مدت‌ها از محیط‌های جذاب و گیم‌پلی خاص بازی لذت ببرید. بخش آنلاین گل سرسبد بازی است و می‌توانید مهارت‌ خود را با دوستان و دیگر بازیکنان از سراسر جهان بسنجید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Gravity Rider


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده