نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

بازی جدید سری Harry Potter فاش شد

طبق اطلاعات فاش‌شده، احتمالا یک بازی جدید با محوریت مجموعه هری پاتر در دست ساخت است که Harry Potter Magic Awakened نام دارد. 

صبح امروز، ویدیویی منتشر شد که یک بازی با محوریت مجموعه هری پاتر را به‌تصویر می‌کشید. در این ویدیو شاهد محیط‌های آشنایی مثل مدرسه هاگوارتس بودیم و البته مواردی مثل ساخت شخصیت هم به‌چشم می‌خورند. پس از انتشار این ویدیو که البته در حال حاضر به دلیل کپی رایت توسط کمپانی برادران وارنر حذف شده است، عده‌ای اعلام کردند که احتمالا، این بازی توسط استودیو راک‌استدی در دست ساخت است. 

دلیل انتصاب این بازی به راک‌استدی، این است که راک‌استدی یک استودیو بریتانیایی است و مالکیت آن در اختیار کمپانی برادران وارنر است که حق نشر بازی‌های هری پاتر هم در اختیار این کمپانی است. با این حال منابع مربوط به سایت یوروگیمر، در ادامه این ادعا را تکذیب و اعلام کردند که بازی بعدی راک‌استدی، ربطی به سری هری پاتر نخواهد داشت. 

این منابع، همچنین اعلام کردند که بازی جدید هری پاتر، احتمالا توسط استودیو Avalanche Software ساخته خواهد شد؛ استودیویی که پیش از این بازی‌هایی چون Disney Infinity را ساخته است و البته با استودیو اولانچ سوئدی، سازنده سری Just Cause، متفاوت است. Avalanche Software پس از لغو کردن بازی Disney Infinity در سال ۲۰۱۶، برای مدتی به حالت تعطیل درآمد، اما در ادامه توسط کمپانی برادران وارنر خریداری شد و همین باعث می‌شود تا احتمال ساخته شدن نسخه جدید سری هری پاتر توسط این استودیو افزایش یابد. 

طبق اطلاعات ارائه‌شده، این بازی حداقل تا یک سال آینده منتشر نخواهد شد و نباید به این زودی‌ها منتظر آن باشیم. همچنین یکی از نویسندگان سایت BBC اعلام کرده که به‌استناد منابع این سایت، این بازی احتمالا Harry Potter Magic Awakened یا Harry Potter Magic Forever نام خواهد داشت و اثری با المان‌های نقش آفرینی خواهد بود. 


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده