نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

سومین تریلر انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز سومین و جدیدترین تریلر رسمی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را منتشر کرد.

اولین تریلر انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) در آذر سال گذشته و دومین تریلر این انیمیشن سینمایی در خرداد امسال منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سومین و جدیدترین تریلر رسمی انیمیشن Spider-Man‌ (مرد عنکبوتی) منتشر شده که در آن شاهد سفر به دنیاهای موازی و ملاقات با نسخه‌های متفاوت اسپایدرمن هستیم. در این تریلر که حاوی تصاویر جدید بسیاری است، شاهد سفر به دنیاهای مختلف هستیم که در طول این تریلر علاوه بر ملاقات نسخه مایلز مورالز و پیتر پارکر اسپایدرمن، ملاقات آن‌ها با اسپایدر-گوئن، اسپایدرمن نوآر، اسپایدر-هم و SPDR نیز نمایش داده می‌شود که ظاهرا قرار است بخش مهمی از اتفاقات این انیمیشن در دنیاهای مختلف جریان داشته باشد و در نهایت ممکن است شاهد اتحاد این شخصیت‌ها باشیم. همچنین در طول تریلر نمای بسیار بهتری از شخصیت کینگپین و دیگر شخصیت‌های منفی انیمیشن نیز نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در طول تریلر نظاره‌گر چندین اشاره به سه‌گانه فیلم Spider-Man به کارگردانی سم ریمی نیز هستیم. علاوه بر تریلر، سونی یک پوستر جدید نیز از انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse منتشر کرده است که در آن شاهد نسخه‌های مختلف اسپایدرمن هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Into the Spider-Verse Poster

شمیک مور در نقش مایلز مورالز (مرد عنکبوتی)، لیو شرایبر در نقش ویلسون فیسک (کینگ‌پین)، ماهرشالا علی در نقش آرون دیویس (عموی مایلز-پراولر)، برایان تیری هنری در نقش جفرسون دیویس (پدر مایلز)، جیک جانسون در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن)، لورین ولز در نقش ریو مورالز (مادر مایلز)، نیکلاس کیج در نقش مرد عنکبوتی نوآر (Spider-Man Noir)، کیمیکو گلن در نقش SPDR (پنی پارکر)، جان مولانی در نقش اسپایدر-هم (پیتر بنجامین پورکر) و لی‌لی تاملین در نقش زن عمو می، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر امسال (۲۳ آذر) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده