نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

نزدیک ۴۰ دقیقه از فیلم Venom حذف شده است

طبق گفتهٔ تام هاردی، بازیگر نقش شخصیت ونوم در فیلم جدید کمپانی سونی پیکچرز، حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه از این فیلم در تدوین نهایی حذف شده است.

در چند وقت اخیر خبرهای خوبی از فیلم Venom (ونوم) کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) برای طرفداران این شخصیت شرور و محبوب، منتشر نشده است و گویا این اخبار ناامیدکننده همچنان ادامه دارند. تام هاردی، بازیگر و تهیه‌کنندهٔ انگلیسی سینمای هالیوود، در مصاحبه با کانال یوتیوبی ComicsExplained، از پشت صحنه و اتفاقات فیلم Venom سخن گفت و بی‌پرده ناراحتی خود را از حذفیات فیلم جدید نشان داد. طبق گفتهٔ تام هاردی، چیزی در حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه از صحنه‌های فیلمبرداری فیلم Venom در تدوین نهایی حذف شده است. این خبر خوبی برای طرفداران نیست و تجربه نشان داده است زود سروته فیلم را هم‌آوردن و کوتاه کردن، نتیجهٔ خوبی به همراه نخواهد داشت. چندی پیش بود که اعلام شد فیلم Venom درجه سنی PG-13 را از MPAA دریافت کرده است و همچنین مدت زمان آن نیز ۱ ساعت و ۵۲ دقیقه یا به عبارتی ۱۱۲ دقیقه خواهد بود. بسیاری امید داشتند که فیلم Venom مانند فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Logan (لوگان) با درجه سنی بزرگسال تولید شود که ظاهراً کمپانی سونی پیکچرز در نظر داشته تا درجه سنی این فیلم از PG-13 عبور نکند و کنار هم گذاشتن این اخبار، معنی خوبی برای طرفداران ندارد.

تام هاردی در پاسخ به این سؤال که صحنه‌های مورد علاقه‌اش در فیلم Venom کدام صحنه‌ها بودند، بدون درنگ چنین گفت:

صحنه‌هایی بودند که در فیلم نیستند. چیزی در حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه از صحنه‌های باارزش فیلم حذف شده‌اند و روی پرده این صحنه‌ها را نخواهیم دید؛ صحنه‌هایی دیوانه‌کننده با کمدی سیاه. متوجه منظورم هستید؟ اصلاً این صحنه‌ها را در فیلم جا ندادند.

ریز احمد، بازیگر نقش شخصیت دکتر کارلتون دریک در فیلم Venom، در این مصاحبه کنار تام هاردی حضور داشت و مشخص بود که می‌خواهد جو را تلطیف کند و به شوخی و خنده بحث را چنین ادامه داد:

اگر سازندگان آن صحنه‌ها را در فیلم قرار ندادند، حتماً صحنه‌های خوبی نبودند برادر. دوست ندارم با تو مخالفت کنم. همگی ما در جلسه‌ای بودیم و فیلم را تماشا کردیم و طوری به نظر می‌رسید که تام هاردی از حضور در فیلم بسیار لذت می‌برد، اما خب... به نظر آن‌طوری که فکر می‌کردی [راجع به نسخهٔ نهایی فیلم] نبوده است.

چیزی در حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه از صحنه‌های باارزش فیلم حذف شده‌اند و روی پرده این صحنه‌ها را نخواهیم دید؛ صحنه‌هایی دیوانه‌کننده با کمدی سیاه

شاید هم ریز احمد حق داشته باشد و تام هاردی تنها از حذف صحنه‌هایی که بازی کرده، بسیار ناراحت شده است. شاید واقعاً سونی پیکچرز بهترین تصمیم را گرفته باشد و نتیجهٔ نهایی فیلمی خوب باشد. در هر صورت باید منتظر اکران اسپین‌آف مجموعهٔ اسپایدرمن بمانیم تا بتوان در مورد این فیلم قضاوتی درست داشت. گفته می‌شود که سونی در نظر دارد تا فیلم‌های اسپین‌آف آینده مجموعهٔ اسپایدرمن فضای خانوادگی-دوستانه‌ داشته باشند و به همین منظور این کمپانی تلاش کرد تا فیلم Venom در قلمروی فیلم‌های با درجه سنی PG-13 و با محتوای خانوادگی-دوستانه باقی بماند تا مخاطبان بیشتری به فیلم دسترسی داشته باشند. تام هاردی اخیراً تأیید کرده است که برای بازی در سه فیلم Venom با سونی پیکچرز قرارداد دارد.

تام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بوده است. اسکات روزنبرگ، جف پینکنر و کلی مارسل، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Venom را بر عهده داشته‌اند. نقدهای فیلم Venom قرار بود در تاریخ ۲ اکتبر امسال (۹ مهر ماه) و یک روز پیش از اکران فیلم در بریتانیا، آلمان و کره جنوبی، منتشر شود.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر امسال (۱۳ مهر) روی پرده‌ٔ سینما برود.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده