نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳

تاریخ شروع رویداد هالووین بازی Overwatch

کمپانی بلیزارد، با انتشار توییتی تاریخ آغاز رویداد هالووین بازی Overwatch را اعلام کرد. 

هر ساله به مناسبت‌های مختلف، شاهد برگزاری رویداد‌های متنوعی در بازی Overwatch هستیم که یکی از این رویداد‌ها هم هالووین است که سال گذشته هم برگزار شده بود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر اورواچ، تاریخ آغاز رویداد هالووین این بازی در سال جاری را اعلام کرده است. بر این اساس، رویداد مذکور از تاریخ ۱۷ مهر آغاز خواهد شد و تا ۹ آبان هم ادامه خواهد داشت. 

در جریان رویداد هالووین بازی اورواچ، شاهد یک سری آیتم تزئینی جدید و همچنین بازگشت یک سری از آیتم‌های تزئینی از سال‌های گذشته هستیم. علاوه بر این، حالت بازی جدیدی به نام Junkenstein’s Revenge در این مدت در دسترس قرار خواهد گرفت. در این حالت، چهار بازیکن با کنترل هیرو‌های McCree، Soldier 76، Hanzo، Ana باید با همکاری یکدیگر به نبرد با موج‌های دشمن بروند که در این موج‌ها، هیرو‌هایی مثل Reaper، Roadhog، Junkrat، Symmetra و Mercy هم با ظاهر هالووین خود حضور دارند و به نبرد با شما می‌پردازند. 

 همچنین پیش از این، سازندگان بازی اعلام کرده بودند که در جریان رویداد هالووین، شخصیت Roadhog یک لباس بسیار خاص دریافت خواهد کرد. با نزدیک شدن به این رویداد و پس از انتشار رسمی آن، جزییات دقیق‌تری از محتویات آن ارائه خواهد شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده