نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

بازیگر نقش اصلی فیلم Annabelle 3 مشخص شد

کتی ساریف، بازیگر سریال کمدی Youth & Consequences، قرار است نقش اصلی قسمت سوم مجموعهٔ Annabelle (آنابل) را ایفا کند.

طبق گزارش سایت دِدلاین، کتی ساریف، بازیگر سریال Youth & Consequences (جوانی و ماجراهایش)، به قسمت سوم اسپین‌آف مجموعهٔ The Conjuring (احضار)، یعنی فیلم جدید مجموعهٔ مستقل Annabelle (آنابل) که در حال حاضر عنوان رسمی آن مشخص نشده است، اضافه شد. طبق گزارش این سایت، کتی ساریف قرار است نقش اصلی قسمت سوم مجموعهٔ آنابل را بر عهده داشته باشد. وی نقش شخصیت دخترخالهٔ دوست جودی وارن را ایفا خواهد کرد که پرستار بچه است.

کتی ساریف با ایفای نقش شخصیت سارا هارلی در مینی سریال Youth & Consequences به شهرت رسید و همچنین در سریال کمدی Girl Meets World (دختران با دنیا آشنا می‌‌شوند)، ایفاگر نقش شخصیت مارلی ایونز بود. این بازیگر زن در سریال‌های معروفی چون Supernatural (فراطبیعی) و Sketchy (گرته‌ای) نیز حضور داشت و به ایفای نقش پرداخت. وی همزمان با حضور در پروژه Annabelle 3، قرار است در فیلم تلویزیونی Overshare (در میان گذاشتن) که نویسنده و کارگردان آن سالوم برزینر است نیز نقشی را بر عهده داشته باشد.

طبق گزارشی که چند روز پیش سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرد، داستان این فیلم باز هم در مورد عروسک شیطانی آنابل است که توسط وارن‌ها در یک اتاق مخصوص نگه‌داری می‌شود تا دیگر نتواند به کسی آسیب برساند. با این حال، آنابل موفق می‌شود تا به شرارت‌های خود ادامه دهد و حال هدف او در این قسمت یک دختر ۱۰ ساله به‌نام جودی است که نقش این دختر را مکینا گریس بازی می‌کند. همچنین در همان گزارش اعلام شد که پاتریک ویلسون، بازیگر نقش اد وارن و ویرا فارمیگا، بازیگر نقش لورین وارن در فیلم The Conjuring محصول سال ۲۰۱۳ و فیلم The Conjuring 2 (احضار روح ۲) محصول سال ۲۰۱۶، قرار است بار دیگر در قسمت سوم فیلم Annabelle (آنابل) بازگردند و به ایفای نقش بپردازند.

Annabelle Creation

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Annabelle 3 که در زمان اکران نام متفاوتی خواهد داشت، بر عهده گری دوبرمن خواهد بود. پیش از این دوبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Annabelle و فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) را نیز بر عهده داشته که کارگردانی این دو فیلم به ترتیب بر عهده جان آر. لئونتی و دیوید اف. سندبرگ بوده است. جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring و پیتر سفرن به ‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Annabelle 3 حضور دارند و مایکل کلیر نیز به‌ عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت.

کتی ساریف نقش شخصیت دخترخالهٔ دوست جودی وارن را ایفا خواهد کرد که پرستار بچه است

اولین اسپین‌آفی که از مجموعه ترسناک The Conjuring ساخته شد، فیلم Annabelle بود که تا حدودی به ریشه‌های اصلی داستان این عروسک پرداخت. البته عروسک آنابل در قسمت‌های کوتاهی از دو فیلم مجموعه The Conjuring در قفسه شیشه‌ای به نمایش درآمد. در آن فیلم اسپین‌آف نشان داده شد که این عروسک تحت نیروهای اهریمنی فرقه‌‌ای شیطانی قرار گرفته است و عضو آن فرقه پس از مرگ، این عروسک را در آغوش خود گرفته بود و خون وی وارد چشمان عروسک آنابل می‌شود. در آن فیلم این‌طور نشان داده شد که خود عروسک آنابل قدرتی نداشته است. خانواده وارن‌ها در این رابطه چنین گفتند که آن عروسک تنها وسیله‌ای برای بروز اعمال شیطانی بوده است و روح یا موجود شیطانی وارد‌شده به عروسک اتفاقات ترسناک را رقم می‌زده است.

فیلم ابتدایی مجموعهٔ آنابل توانست با بودجه‌ی ۶.۵ میلیون دلاری خود، درآمدی نزدیک به ۲۵۷ میلیون دلار کسب کند. این در حالی بود که قسمت دوم مجموعهٔ آنابل یعنی فیلم Annabelle: Creation که در سال ۲۰۱۷ و با کارگردانی دیوید اف. سندبرگ کارگردانی شد، توانست با بودجه‌ی ۱۵ میلیون دلاری خود درآمدی در حدود ۳۰۶.۵ میلیون دلار را کسب کند.

فیلم Annabelle 3 فیلم بعدی مجموعه Conjuring است که قرار است در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ماه ۱۳۹۸) اکران شود. پس از آن، احتمالاً فیلم The Conjuring 3 (احضار روح ۳) در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۹) اکران خواهد شد که کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل چاوز خواهد بود و پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا در این فیلم نیز حضور خواهند داشت. در ادامه فیلم The Crooked Man (کروکد من) ‌روی پرده‌ٔ سینما خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده