// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

راه‌اندازی کراس پلی بازی Rocket League دوباره به تعویق افتاد

RocketID نام سیستم کراس پلتفرم بازی Rocket League است که اضافه شدن آن پس از چندین بار تاخیر خوردن، باری دیگر به تعویق افتاد.

قابلیت کراس پلتفرم بازی Rocket League یعنی RocketID که قرار بود طی سال جاری میلادی در دسترس کاربران قرار بگیرد تاخیر خورده و به اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی موکول شده است. از طرفی بر طبق پست تازه‌ای که استودیو سایانیکس در بلاگ خود منتشر کرده است، جدیدترین آپدیت Rocket League در ماه دسامبر (آذر-دی ماه) منتشر می‌شود. این محتوا پشتیبانی از رزولوشن 4K، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و HDR را به بازی اضافه می‌کند.

پیش‌تر سیستم راکت‌ آی‌ دی در ماه سپتامبر گذشته تاخیر خورد؛ چرا که استودیو Psyonix تاکید داشت که یک سیستم بدون ایراد را به دست بازیکنان برساند. دو هفته پیش با توجه به بیانیه‌ سونی در رابطه با کراس پلتفرم بازی Fortnite، سایانیکس نیز در صفحه ردیت خود در رابطه با آن صحبت کرد اما در آن اشاره‌ای به تاریخ دقیق راه‌یابی این سرویس نشد.

RocketID

حال روز گذشته سایانیکس در پستی اعلام کرد که سیستم RocketID در اواخر سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی نمی‌شود و کاربران در اوایل سال ۲۰۱۹ باید انتظار آن را بکشند. در این میان آنها حتی در مورد بیانیه سونی در مورد کراس پلتفرم سخن گفتند و از آنجا که راکت لیگ روی بسیاری از پلتفرم‌ها در دسترس است، امیدوار هستند که سونی این بازی را نیز به جمع بازی‌های Cross Platform دعوت کند. در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان در این باره را مشاهده کنید:

پس از بررسی موضوع بعدی در ابتدا قصد داریم در مورد سیستم راکت آی دی اطلاعاتی منتشر کنیم؛ از آنجا که بسیاری از شما برای این سیستم هیجان‌زده هستید. در حالی که هدف ما این بود که RocketID در انتهای سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شود ما به تازگی به این نتیجه رسیده‌ایم که آن را به اوایل ۲۰۱۹ موکول کنیم. خبر خوب این است که با توجه به بیانیه اخیر سونی در رابطه با کراس پلتفرم (فورتنایت) ما قصد داریم که عملکرد سیستم RocketID را برای تمامی پلتفرم‌ها قوی کنیم. ما قصد داریم که این سیستم را با دقت هرچه تمام‌تر پولیش کنیم و محتوایی در دسترس کاربران قرار دهیم که عملکردی روان و باثبات داشته باشد. ما متوجه هستیم که انتظار کشیدن برای این سیستم می‌تواند ناخوشایند باشد و از شکیبایی شما سپاسگزار هستیم.

بازی Rocket League هم‌اکنون برای پلتفرم‌های مدرن یعنی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. در حال حاضر این بازی به کاربران Xbox One، کامپیوتر و Nintendo Switch اجازه می‌دهد که از طریق سیستم حریف یابی (مچ میکینگ) و مسابقات خصوصی (پرایوت) به یکدیگر متصل شوند. از طرفی بازیکنان PS4 فقط با کاربران پی سی می‌توانند با یکدیگر بازی را تجربه کنند. سیستمی که امروز در مورد آن اطلاعات منتشر شد قرار است به تمامی کاربران اجازه دهد که این بازی را با یکدیگر تجربه کنند.

نظرات خود را در مورد این بازی و سیستم کراس پلی آن با زومجی در میان بگذارید. همچنین برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید یا اینکه نگاهی به صفحه استیم آن بیندازید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده