// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

شایعه: شبکه CW سریال مستقل سوپرمن را می‌سازد

با توجه به شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد شبکه CW برنامه دارد سریالی با محوریت شخصیت سوپرمن را وارد مراحل تولید و توسعه کند. با زومجی همراه  باشید.

با توجه به اینکه شخصیت سوپرمن تا به حال به هدفی که در دنیای سینمایی دی سی مستحقش بوده است نرسیده پس با این حال شاید یک مجموعه تلویزیونی از این شخصیت کامیک بوکی بتواند نگاه‌ها و توجهات طرفداران و تماشاگران را به سمت او برگرداند. بنا به گزارش منتشر شده از سوی Fandomwire، به نظر می‌رسد شبکه CW در حال تدارک ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی با بازی تایلر هوچلین از این شخصیت در دنیای ارو ورس (Arrowverse) است.

با توجه به شایعات منتشر شده مبنی بر خروج هنری کویل، بازیگر مرد فولادین در دنیای سینمایی دی سی، این موقعیت می‌تواند برای هوچلین به عنوان یک فرصت طلایی شمار رود تا بتواند در غیبت این شخصیت روی پرده سینماها تا حدی جای خالی او را برای طرفداران این شخصیت پر کند. هوچلین اولین بار برای بازی در این نقش در مجموعه تلویزیونی Supergirl (سوپرگرل)، در سال ۲۰۱۶ حضور پیدا کرد. همچنین قرار است شاهد بازگشت او برای به نمایش در آوردن این کارکتر در رویداد کراس اور Elseworlds از دنیای Arrowverse باشیم.

superman/super girl

اگر تمامی مراحل ساخت این سریال با موفقیت پیش برود، شبکه CW می‌تواند میزبان سریالی از هر دو کارکتر سوپرمن و سوپرگرل درکنار مجموعه تلویزیونی شخصیت‌های دیگر دنیای دی سی از جمله The Flash (فلش)، Arrow (ارو) و Black Lightning (بلک لایتنینگ) و سریال‌های در حال ساخت این شبکه از جمله Batwoman (بت‌وومن) و Swamp thing (سوامپ تینگ) باشد.

سریال سوپرگرل توسط گرگ برلانتی، الی آدلر و کریس برگ خلق شده است. این مجموعه تلویزیونی کار خود را از تاریخ ۲۶ اکتبر سال ۲۰۱۵ (۴ آبان سال ۱۳۹۴) آغاز کرد و تا این لحظه با پخش چهار فصل به روند خود ادامه داده است. ملیسا بنویست در نقش کارا دنورس/ سوپرگرل، چیلر لای در نقش الکس دنورس، مکاد برکز در نقش جیمز اولسن، جرمی جردن در نقش وینسلو شات، دیوید هیروود در نقش هنک هنشاو / جان جونز، کالیستا فلوکهارت در نقش کت گرنت، کریستوفر وود در نقش مون ال، کتی مک‌گراث در نقش لینا لوتر، اودت آنابل در نقش سامانتا آریاس/رین و تایلر هوچلین در نقش کلارک کنت / سوپرمن از جمله بازیگرانی بودند که در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کردند.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده