// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۴

بازی The Quiet Man آهنگی اورجینال به نام The Quiet از ایمجن هیپ خواهد داشت

بازی The Quiet Man، ساخته کمپانی اسکوئر انیکس دارای یک آهنگ اورجینال با نام The Quiet است که توسط ایمجن هیپ، ساخته شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که بازی The Quiet Man دارای یک آهنگ اورجینال به نام The Quiet است که توسط ایمجن هیپ ساخته شده است. حال کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) در کانال یوتیوب خود یک مصاحبه با ایجمن هیپ را منتشر کرده است که در جریان آن شاهد نحوه ساخت آهنگ The Quiet هستیم.

ایمجن هیپ در گفت‌وگوی خود در مورد نحوه‌ی ساخت آهنگ The Quiet اعلام کرده است که یک دست‌نوشته را از سوی اسکوئر انیکس دریافت کرده است. روی این نامه نوشته شده بود:

برای اینکه می‌خواهیم شما بهترین آهنگ تمام دوران زندگی خود را بسازید.

از این رو ایمجن هیپ ویدیوهایی را از فراد ناشنوا یا کم‌شنوا مشاهده کرده است که از طریق دستگاه‌های مخصوص، برای اولین بار یا بیش از هر موقع دیگری، قادر به شنیدن صداهای مختلفی هستند. عکس العمل این دسته از افراد، موردی است که تیم سازنده (اسکوئر انیکس) به‌دنبال آن است؛ عکس العملی که پس از شنیدن آهنگ The Quiet و تجربه‌ی The Quiet Man به‌ آن‌ها دست می‌دهد.

در ادامه می‌توانید ویدیو مصاحبه ایمجن هیپ را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی The Quiet Man در تاریخ ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر) برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده