نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تصویر جدیدی از پشت صحنه ساخت فیلم The Lion King منتشر شد

به‌تازگی تصویر جدیدی از پشت صحنه ساخت فیلم The Lion King منتشر شده است که در آن شاهد حضور صداپیشگان فیلم هستیم.

فیلم The Lion King (شیر شاه)  یکی از جدیدترین بازسازی‌های لایو اکشن کمپانی والت دیزنی است که قرار است تابستان سال آینده اکران شود. این فیلم مانند فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) ترکیبی از تصاویر انیمیشنی و تصاویر لایو اکشن خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه ساخت فیلم لایو اکشن شیر شاه منتشر شده است. این تصویر توسط جان فاورو، کارگردان این فیلم، در توییتر منتشر شده است که علاوه بر فاورو، شاهد حضور سه بازیگر این فیلم هم هستیم. در این تصویر دونالد گلاور، صداپیشه شخصیت سیمبا، به‌همراه سث روگن، صداپیشه شخصیت پومبا و بیلی ایکنر، صداپیشه شخصیت تیمون حضور دارند که این سه شخصیت قرار است مدت زیادی از فیلم را با یکدیگر سپری کنند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Lion King

در فیلم شیر شاه قرار است از چهار آهنگ محبوب انیمیشن The Lion King به‌نام‌های Can You Feel The Love Tonight?، آهنگ Hakuna Matata، آهنگ I Just Can’t Wait To Be King و آهنگ Circle of Life استفاده شود و در این فیلم شاهد نوشتن و ضبط آهنگ‌های جدیدی هم خواهیم بود. هانس زیمر، آهنگساز انیمیشن اصلی نیز برای نوشتن و ساخت موسیقی متن فیلم The Lion King بازگشته است. انیمیشن The Lion King در سال ۱۹۹۴ به روی پرده رفت و موفق شد بیش از ۹۶۸ میلیون دلار فروش کند. انیمیشن The Lion King موفق به دریافت دو جایزه اسکار و سه جایزه گرمی برای موسیقی آن شده است.

دونالد گلاور در نقش سیمبا، جیمز ارل جونز در نقش پادشاه موفاسا، چویتل اجیوفور در نقش اسکار، بیانسه در نقش نالا، سث روگن در نقش پومبا، جان الیور در نقش زازو، بیلی ایکنر در نقش تیمون، الفری وودارد در نقش سارابی (مادر سیمبا)، جان کانی در نقش رافیکی، فلورنس کازومبا در نقش شنزی، اریک آندره در نقش عزیزی، کیگان-مایکل کی در نقش کماری، جی‌دی مک‌کرری در نقش کودکی سیمبا و شهدی رایت جوزف در نقش کودکی نالا، از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم The Lion King به‌عنوان صداپیشه حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم The Lion King قرار است در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده