// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

کمپانی PDP در حال ساخت سه کنترلر گیم کیوب برای نینتندو سوییچ است

کمپانی PDP مشغول ساخت سه کنترلر گیم کیوب برای نینتندو سوییچ با محوریت مجموعه‌های Mario ،Zelda و Pokemon است که به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که بسیاری از طرفداران سری Smash Bros علاقه‌ی زیادی به کنترلر‌ گیم کیوب دارند. در کمتر از دو ماه دیگر تازه‌ترین بازی این مجموعه تحت عنوان بازی Smash Bros. Ultimate روی کنسول Nintendo Switch (نینتندو سوییچ) عرضه می‌شود و کمپانی Nintendo (نینتندو) هم‌اکنون در حال فروش کنترلر گیم کیوب برای این کنسول است. اما اگر قصد تجربه بازی ذکر شده با کنترلر گیم کیوب را دارید اما هم‌زمان قصد دارید از طرح‌های متنوع با قیمت پایین‌تر بهره ببرید، محصولات جدید کمپانی PDP مناسب شما خواهند بود.

این کمپانی هم‌اکنون روی سه کنترلر گیم کیوب حال می‌کند که برای طراحی آن‌ها از سری‌های Mario ،The Legend of Zelda و Pokemon استفاده شده است. این کنترلر‌ها همزمان با بازی Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) عرضه خواهند شد. همچنین در حال حاضر امکان پیش‌خرید آن‌ها با قیمت ۲۵ دلار به ازای هر کنترلر وجود دارد. کنترلر‌های کمپانی PDP دارای کابل USB سه متری هستند و می‌توانید دکمه C-Stick را جدا و جایگزین کنید. تصاویر سه کنترلر جدید گیم کیوب برای کنسول نینتندو سوییچ را در زیر مشاهده می‌کنید:

کنترلر گیم کیوب کمپانی PDP

کنترلر گیم کیوب کمپانی PDP

کنترلر گیم کیوب کمپانی PDP

برای پیش‌خرید کنترلر‌های کمپانی PDP با قیمت ۲۵ دلار می‌توانید از لینک‌های زیر اقدام کنید:

علاوه بر کنترلر‌های گیم کیوب اختصاصی کنسول نینتندو سوییچ، برای تجربه بازی Super Smash Bros. Ultimate روی این کنسول می‌توانید از یک جوی کان، کنترلر Pro و کنترلر‌های اصلی کنسول GameCube (در صورت در اختیار داشتن آداپتور ) استفاده کنید.

بازی Super Smash Bros. Ultimate بدون شک یکی از بزرگترین و مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ در سال جاری است. این بازی که پنجمین بازی سری Super Smash Bros محسوب می‌شود، دارای تمامی شخصیت‌های تاریخ سری در کنار تعدادی شخصیت جدید از جمله Ridley از سری Metroid، شخصیت‌های Simon Belmont و Richter Belmont از سری Castlevania و شخصیت King K. Rool از بازی Donkey Kong Country است. این ویژگی باعث شده است که تعداد کاراکترهای بازی Super Smash Bros. Ultimate به ۷۴ شخصیت برسد. همچنین این بازی دارای ۱۰۳ استیج مختلف است که برای مبارزات خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

در دیگر خبر‌های مرتبط با کنسول نینتندو سوییچ، چند روز قبل باندل Diablo 3 این کنسول با ویژگی‌هایی همچون ارائه نسخه Eternal Collection بازی، آیتم‌های درون بازی و کیف محافظ منحصر‌به‌فرد معرفی شد. این باندل در تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده