نویسنده: پیمان مرادی
// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Super Cat Tales 2؛ یک پلتفرمر ساده و سرگرم کننده

بازی موبایل Super Cat Tales 2، یک پلتفرمر خوش ساخت است که بازیکنان را به یاد بازی‌های کلاسیک این سبک می‌اندازد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

نسخه اول بازی موبایل Super Cat Tales که البته با نام Super Cat Bros برای سیستم عامل اندروید عرضه شده بود، از جمله پلتفرمرهای خوب و سرگرم کننده پلتفرم موبایل به شمار می‌رود. این بازی با الهام از بازی‌های کلاسیک این سبک، موفق شده بود تا یاد و خاطره‌ی بازی‌های قدیمی ژانر سکوبازی را دو مرتبه برای گیمرها زنده کند. از طرفی فضای کارتونی Super Cat Bros موجب شده بود تا بسیاری از بازیکنان کم سن و سال‌تر که بسیار بعدتر از عصر طلایی بازی‌های پلتفرمر به دنیا آمده بودند هم جذب این بازی شوند. حال پس از گذشت تقریبا دو سال، دنباله‌ی جدیدی از این بازی با نام Super Cat Tales 2 منتشر شده است که درست مثل نسخه‌ی قبلی موفق به ارائه‌ی تمام آن چیزی می‌شود که از یک پلتفرمر خوب انتظار می‌رود.

Super Cat Tales 2

یکی از ویژگی‌های خوب نسخه‌ی قبلی کنترلرهای روان و بهینه شده‌ی آن برای صفحات لمسی گوشی‌های موبایل بود، خوشبختانه این ویژگی در بازی اندروید و آیفون Super Cat Tales 2 نیز گنجانده شده است؛ برای حرکت در محیط بازی تنها کافی است تا انگشت خود بر یکی از دو نیمه‌ی صفحه نمایش گوشی نگه دارید؛ با لمس نیمه‌ی راست صفحه به سمت راست و با لمس نیمه‌ی چپ صفحه به سمت چپ حرکت خواهید کرد. برای دویدن به دو جهت یاد شده نیز کافی است تا دو بار پیاپی نیمه‌ی دلخواه را لمس کرده و بار سوم انگشت خود را روی صفحه نگه دارید. در هنگام دویدن، عمل پرش از روی موانع نیز به صورت خودکار انجام می‌پذیرد.

هر یک از شخصیت‌های بازی، صاحب یک توانایی منحصر به فرد است.

در شروع بازی، کنترل گربه‌ای به نام الکس (Alex) در اختیارتان قرار می‌گیرد. داستان بازی از این قرار است که یک سفینه‌ی بیگانه در نزدیکی شهری که الکس در آن زندگی می‌کند، سقوط کرده است. الکس هم که صدای سقوط سفینه را شنیده برای کمک رسانی به محل حادثه می‌رود اما توسط بیگانگان دستگیر و زندانی می‌شود. الکس موفق می‌شود تا به کمک گربه‌ای دیگر از زندان فرار کند و پس از آن تصمیم می‌گیرد تا با نیروهای بیگانه‌ای که قصد حمله به آن‌ها را دارند، مبارزه کند. نکته‌ی جالب در مورد بازی، شخصیت‌های متفاوت آن است که هر کدام یک ویژگی بارز و منحصر به فرد دارند. با پیش‌برد داستان علاوه بر الکس کنترل یک سری شخصیت دیگر نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ به طور مثال پس از فرار کردن الکس از زندان، کنترل گربه‌ای که به او کمک کرده است نیز به شما واگذار می‌شود. همانطور که گفته شد هر کدام از گربه‌ها صاحب یک توانایی خاص هستند؛ مثلا گربه‌ای که به همراه الکس از زندان فرار می‌کند نسبت به خود الکس دارای قدرت بیشتری است و در برخورد با دشمنان موجود در بازی، راحت‌تر می‌تواند آن‌ها را نابود کند اما در عوض سرعت الکس در مقایسه با او بیشتر است پس بنابراین در جایی که احساس می‌کنید نیاز به سرعت بیشتری دارید و یا باید از موانع متعددی عبور کنید، بهتر است الکس را انتخاب کنید. برای انتخاب گربه‌ای که می‌خواهید با او بازی را ادامه دهید کافی است تا کلیدی که در بالا و سمت چپ صفحه نمایش وجود دارد را لمس کنید تا منوی شخصیت‌هایی که تاکنون آن‌ها را آزاد کرده‌اید، برای‌تان باز شود. همچنین کلید دیگری نیز به شکل یک مربع در گوشه‌ی بالا و چپ صفحه وجود دارد که با لمس آن وارد فروشگاه آیتم‌ها می‌شوید؛ در این فروشگاه پاورآپ‌های مختلفی وجود دارند که برای خرید هر یک از آن‌ها می‌بایست تعدادی سکه از میان سکه‌هایی که در محیط بازی جمع آوری کردید را پرداخت کنید.

Super Cat Tales 2

Super Cat Tales 2 یک بازی پلتفرمر دو بعدی سرگرم کننده است که به وسیله‌ی محیط پیکسلی خود، بازیکنان را به یاد بازی‌های کلاسیک و قدیمی این سبک می‌اندازد. این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده و تاکنون موفق شده تا نمره‌ی بسیار خوب ۴.۹ را از بازیکنانش در پلی استور دریافت کند. برای دریافت بازی Super Cat Tales 2 می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به استور مربوط به دستگاه‌تان وارد شوید و آن را به رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Super Cat Tales 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده