// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Runegate Heroes؛ دفاع از قلعه با قهرمان های اساطیری

بازی موبایل Runegate Heroes یک بازی موبایل دفاع از قلعه است که در جریان آن بازیکنان کنترل قهرمان‌هایی را در دست می‌گیرند که حال و هوای قهرمان‌های اساطیری را دارند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی موبایل در سبک دفاع از قلعه رفته‌ایم؛ اثری که از طریق طراحی‌های خود قصد دارد نبردهای افسانه‌ای و اساطیری را به تصویر بکشد. بازی اندروید و آیفون Runegate Heroes، ساخته استودیو Wargaming Group، یک بازی دفاع از قلعه است که از طریق بخش تک‌نفره و چندنفره‌ی خود سعی دارد ساعت‌ها سرگرمی را در دسترس کاربران بازی‌های موبایل قرار بدهد. بازی موبایل Runegate Heroes بخش داستانی گیرا و درگیر کننده‌ای ندارد و صرفا یک سری اکت‌های مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که با انجام آن‌ها می‌توانند تجربه‌ی حضور در میدان اصلی نبرد (بخش چندنفره‌ی Runegate Heroes) را کسب کنند. به عبارتی بخش داستانی بازی Runegate Heroes که از سطح چهارم در دسترس کاربران قرار داده می‌شود، شامل چهار بخش است که هر کدام از این بخش‌ها، در محیطی جدید روایت می‌شوند و شامل تعداد زیادی مراحل مختص به خودشان هستند.

بازی موبایل Runegate Heroes

استراتژی مهم‌ترین موردی است که باید به آن توجه داشته باشید

با شروع بازی اندروید و آیفون Runegate Heroes وارد بخش تمرینی می‌شوید و در جریان یک مرحله، نحوه‌ی بازی کردن به بازیکنان یاد داده می‌شود. در بازی موبایل رقابتی Runegate Heroes بازیکنان در دو تیم ۶ نفره نفره با یکدیگر رقابت خواهند کرد. نحوه‌ی رقابت کردن هم بدین شکل است که هر تیم قلعه‌ها و در انتها پایگاه اصلی مخصوص به خودش را دارد که باید از آن دفاع کند. در این میان، ۶ قهرمان شما در بازی، نقش سلاح‌های‌تان را ایفا می‌کنند که باید از آن‌ها به درستی استفاده کنید. حال تفاوت Runegate Heroes با بازی‌های دیگر سبک دفاع از قلعه چیست که این بازی را به اثری خاص و با ارزش تبدیل کرده است؟ جهان بازی، نبردهای مستقیم را ارائه نمی‌دهد؛ بلکه بازیکنان از طریق دو مسیری که برای‌شان در نظر گرفته شده است، باید به حریف‌شان حمله کنند. از این رو باید بتوانید دو مسیر و اتفاقاتی را که رخ می‌دهند، مدیریت کنید. به عبارتی باید استراتژی‌های مخصوص به خودتان را داشته باشید و بدانید در چه زمانی از کدام مسیر حمله کنید تا حریف‌تان بیشترین آسیب را ببیند. نحوه استفاده از قهرمان‌ها نیز مورد دیگری است که بازی اندروید و آیفون Runegate Heroes را متفاوت جلوه می‌دهد. در بازی موبایل Runegate Heroes بازیکنان به واسطه‌ی انرژی هر قهرمان و انرژی کلی خودشان، می‌توانند قهرمان‌ها را در یکی از مسیرهای بازی، احضار کنند. اصلی‌ترین تفاوت این است که با احضار شدن یک قهرمان، قادر به احضار مجدد او نیستید و تا زمان کشته‌ شدن‌اش، باید منتظر بمانید.

بخش چندنفره‌ی بازی Runegate Heroes دارای لیگ‌های متفاوتی است که با کسب امتیاز از طریق پیروزی در نبردها، می‌توانید خود را به لیگ‌های بالاتر برسانید

از این رو احضار کردن قهرمان درست در ابتدا یا اواسط بازی، مورد مهم دیگری است که باید با آگاهی انجام شود. در جهان بازی Runegate Heroes هر قهرمان ویژگی‌های مخصوص به خودش را دارد. به عبارتی قهرمان‌های بازی ارزش‌های مختلفی دارند که این تفاوت ارزش‌ها، از طریق تعداد ستاره‌های‌شان مشخص می‌شود. هرقدر ستاره‌ی قهرمان‌تان بیشتر باشد، تعداد مهارت‌اش متفاوت خواهد بود و باعث بالا رفتن کارایی تیم‌تان می‌شود. همچنین قهرمان‌ها کلاس‌های مخصوص به خودشان را دارند؛ از این رو باید در تیم خود از قهرمان‌های پشتیبان و دوربرد نیز در کنار قهرمان‌های Melee استفاده کنید تا بتوانید عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارید. در کنار تمامی این موارد، یک بخش ارتقا نیز برای بازیکنان تعبیه شده است تا قدرت قهرمان‌های خود را افزایش دهند. در این میان یک دغدغه برای مخاطبان به وجود می‌آید و آن هم این است که بازیکنان از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای، می‌توانند قدرت قهرمان‌های خود را افزایش دهند یا قهرمان‌های جدیدتر و قوی‌تری را بخرند. نکته این است که جدا از سطوح قهرمان‌ها، یک سطح کلی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که این دو بخش به یکدیگر مرتبط هستند. به عبارتی اگر سطح شما عدد چهار است، قهرمان‌های خود را تنها تا سطح چهار می‌توانید ارتقا دهید.

بازی موبایل Runegate Heroes

بازی موبایل Runegate Heroes دارای سه حالت تمرینی، داستانی و چندنفره است. بخش تمرینی و داستانی برای این است که با سبک و سیاق بازی آشنا شوید و بتوانید قهرمان‌های جدیدی را با پیشروی در مراحل داستانی آزاد کنید. بخش چندنفره بازی Runegate Heroes بخشی است که بازیکنان قدرت خود را محک می‌زنند. شاید در بخش داستانی استراتژی نبرد آنچنان مورد حائز اهمیتی نباشد؛ اما در حالت چندنفره بیش از پیش به اهمیت آن پی‌ می‌برید. در بخش چندنفره بازی موبایل Runegate Heroes بازیکنان با کسب امتیاز، می‌توانند به لیگ‌های بالاتر دست پیدا کنند؛ جایی که بازیکنان قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر، نبردهای هیجان‌انگیزی را رقم می‌زنند. در انتها بازی اندروید و آیفون Runegate Heroes می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت را در دسترس بازیکنان قرار بدهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Runegate Heroes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده