// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

نسخه فرعی سریال گریم ساخته می‌شود

طبق اخبار منتشر شده، شبکه NBC در حال ساخت نسخه‌ای فرعی با محوریت شخصیت اصلی مونث از سریال Grimm است. با زومجی همراه باشید.

بنا بر گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری ددلاین، شبکه NBC در حال ساخت و توسعه یک اسپین آف با محوریت شخصیت اصلی مونث از سریال پرطرفدار Grimm (گریم) است. انتظار می‌رود که در این اسپین آف شاهد حضور تعدادی از بازیگران نسخه اصلی سریال در کنار تیم بازیگر جدید و روایت‌های تازه این نسخه فرعی از شبکه NBC باشیم.

در این پروژه قرار است شاهد حضور ملیسا گلن، نویسنده آثاری چون سریال Iron Fist به عنوان فیلمنامه نویس و تهیه کننده اجرایی باشیم همچنین Universal TV و هزی مایلز پروداکشن به عنوان تهیه‌کنندگان پروژه در کنار تاد میلر به عنوان تهیه‌کننده اجرایی قرار است در مراحل ساخت این سریال حضور داشته باشند. دیوید گرین والت و جیم کوف، خالقان سریال گریم نیز به عنوان مشاور تولید در این اسپین آف حضور خواهند داشت.

grimm/گریم

سریال درام ماوراءالطبیعی گریم که بر‌اساس افسانه برادران گریم ساخته شده است درباره پلیسی جوان به نام نیک با بازی دیوید گیونتولی است که به همراه همکارش هنک گریفین با بازی راسل هرنزبی در مورد جنایت‌ها و قتل‌های مرموز غیر‌طبیعی تحقیق می‌کند. زندگی نیک بعد از فهمیدن این موضوع که او به عنوان یک نگهبان وظیفه دارد تعادل بین انسان‌ها و موجودات ماوراءالطبیعی را حفظ کند به طور کامل تغییر پیدا می‌کند.

این سریال کار خود را از سال ۲۰۱۱ شروع کرد و با پخش پنج فصل ۲۲ قسمتی و یک فصل ۱۳ قسمتی از شبکه NBC در سال ۲۰۱۷ به کار خود پایان داد. دیوید گیونتلی در نقش نیک، بیتسی تولوچ در نقش جولیت سیلور، ساشا رویز در نقش کاپیتان شان، سایلس میشل در نقش مونرو، بری ترنر در نقش روسالی، راسل هرنزبی در نقش هنک گریفین، کلیر کافی در نقش آدالیند، رابرت بلنچ در نقش فرانکو، شارون ساچش در نقش دکتر هارپر و ریگی لی در نقش وو از جمله بازیگرانی بودند که در سریال گریم ایفا نقش کردند. 


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده