// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۵

دنباله فیلم They Live احتمالا ساخته می‌شود

جان کارپنتر، خالق آثاری چون مجموعه هالووین، در مصاحبه اخیرش به ساخت دنباله فیلم کلاسیک They Live (آن ها زنده هستند) اشاره کرد. با زومجی همراه باشید.

با موفقیت دنباله فیلم نسخه اورجینال هالووین بعد از چهل سال، به نظر می‌رسد که جان کارپنتر، خالق آثار کلاسیکی چون The Thing (موجود) محصول سال ۱۹۸۲ و The Fog (مه) محصول سال ۱۹۸۰ قصد دارد دنباله یکی دیگر از آثار خود را بعد ۳۰ سال وارد مرحله تولید و توسعه کند. جان کارپنتر در مصاحبه اخیرش با خبر‌گزاری Den of Geek اذعان داشته است که ساخت دنباله فیلم They Live (آن‌ها زنده هستند) محصول سال ۱۹۸۸ بیشتر از هر وقت دیگر محتمل است. او در این مصاحبه تا حد ممکن از فاش کردن بیشتر جزئیات خودداری کرد؛ اما این موضوع را نیز به میان آورد که در گذشته او برنامه‌هایی برای ساخت یک بازسازی با کمک مت ریوز، کارگردان مجموعه Planet of The Apes (سیاره میمون‌ها) داشته است. او در رابطه با این موضوع می‌گوید:

فیلمی با این خصوصیت وجود داشت؛ فیلمی به نام Resistance (مقاومت) که فیلمنامه‌اش توسط کارگردان سیاره میمون‌ها (مت ریوز) نوشته شد بود. اما بعد از مدتی او از پروژه کنار رفت.

در ادامه زمانی که از او خواسته می‌شود که درباره این پروژه بیشتر توضیح دهد کارپنتر می‌گوید: 

خب، من قرار نیست همه جزئیات را در اختیار شما قرار دهم؛ زیرا ممکن است انجام مراحل این پروژه از آنچه که فکر می‌کنید در این زمان امکان‌پذیرتر باشد.

حتی اگر بخواهیم این احتمال را دهیم که کارپنتر فقط جهت شوخی، تمامی این موضوعات را به میان آورده است، با این حال ایده ساخت دنباله‌ای از فیلم کلاسیک آن‌ها زنده هستند در نوع خودش به قدری عالی و هیجان‌انگیز است که نمی‌توان آن را به این راحتی نادیده گرفت.

they live/آن ها زنده هستند

فیلم آن‌ها زنده هستند، فیلمی سیاسی با محوریت اعتراض به زیاده‌خواهی‌ها و جاه‌طلبی‌های دوران رونالد ریگان، رئیس جمهور ایالات متحده بود. این روایت درباره جوانی به نام نادا (Nada) با بازی رودی پیپر است که پس از برخورد با چند مبلغ مذهبی، عینکی را به دست می‌آورد که با استفاده از آن می‌تواند جلوه واقعی اشخاص و اشیا دنیای اطرافش را ببیند. او بعد از استفاده کردن از این عینک ویژه متوجه می‌شود که آمریکا گرفتار توطئه بیگانه‌ها شده است و باید هرچه زودتر برای نجات انسان‌ها از سلطه این موجودات اقدام کند. کارپنتر این فیلم را با تنها با بودجه‌ا‌ی ۳ میلیون دلاری تولید کرد و توانست در باکس آفیس باکسب مبلغ ۱۳ میلیون دلار به کار خود ادامه دهد.

کارپنتر همچنین اشارات کوچکی به ساخت مجموعه تلویزیونی بر‌اساس فیلم Prince of Darkness (شاهزاده تاریکی) کرد، اما تا حد ممکن سعی کرد اطلاعات یا جزئیات بیشتری را فاش نکند. رودی پیپر، کیث دیوید، مگ فاستر، جرج باک فلاور و ریموند سنت زاکوس از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم سینمایی آن‌ها زنده هستند ایفای نقش کردند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده