نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

بازی Rocket League در ماه پایانی 2018 میزبان آپدیت ایکس باکس وان ایکس خواهد شد

استودیو سایانیکس از انتشار به‌روزرسانی و محتویات جدیدی برای بازی Rocket League پیش از پایان سال ۲۰۱۸ خبر داد.

پس از شروع به کار فصل نهم بازی Rocket League در چند هفته گذشته، استودیو سایانیکس امروز از به‌روزرسانی و محتویات جدیدی که طرفداران می‌توانند پیش از پایان سال ۲۰۱۸ منتظر راهیابی آن‌ها به بازی باشند، رونمایی کرد.

استودیو Psyonix در پست جدیدی در وب‌سایت رسمی بازی Rocket League اعلام کرد که آپدیت بزرگی برای این اثر برنامه‌ریزی شده است و قرار است تا در اوایل ماه دسامبر (آذر) در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. مورد قابل توجه برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان ایکس این است که این به‌روزرسانی نهایتا قابلیت 4K را به بازی Rocket League اضافه می‌کند. این بدان معنا است که کاربران کنسول میان نسلی مایکروسافت می‌توانند بازی یادشده را با رزولوشن 4K، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و قابلیت HDR تجربه کنند. استودیو سایانیکس همچنین اعلام کرده است که در آینده اطلاعات بیشتری را در این رابطه به اشتراک خواهد گذاشت.

علاوه بر این مشخص شد که جدیدترین Rocket Pass بازی نیز تقریبا همزمان با انتشار این به‌روزرسانی عظیم در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این راکت پَس به مانند راکت پس سال گذشته شامل آیتم‌ها و تعدادی بسته الحاقی تازه است که در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن در دست نیست.

مورد آخر که به اندازه بقیه موارد اهمیت دارد این است که رویداد Frosty Fest 2018 در ماه دسامبر (آذر-دی) شروع به کار خواهد کرد و از نظر نحوه عمل درست به مانند بسیاری از رویدادهای درون بازی Rocket League خواهد بود. بازیکنان با انجام بازی‌های چندنفره به صورت آنلاین قادر به دریافت برف‌دانه‌ها (Snowflake) هستند و می‌توانند از این ارزها برای خریداری آیتم‌های جدید و متنوع مرتبط با رویداد استفاده کنند. استودیو سایانیکس باری دیگر می‌گوید که اطلاعات بیشتری از این رویداد نظیر زمان شروع و پایان آن را در آینده به اشتراک می‌گذارد.

اگر هنوز ساعات بسیاری را صرف تجربه بازی Rocket League می‌کنید، بدون شک مشاهده پشتیبانی استودیو سایانیکس از بازی هیجان‌انگیز است. شما می‌توانید به محض انتشار اطلاعات بیشتر از رویداد Frosty Fest و آپدیت Xbox One X بازی، آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده