// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹

مدت زمان لازم برای به پایان رساندن بازی Darksiders III اعلام شد

راینهارد پولیس، مدیر توسعه کسب و کار و محصولات کمپانی THQ اعلام کرده است که اتمام بازی Darksiders III بیش از ۱۵ ساعت طول خواهد کشید.

در کنار بازی‌های Battlefield V، Fallout 76 و Hitman 2، یکی از بازی‌های مورد‌انتظاری که در ماه نوامبر عرضه می‌شود سومین بازی سری Darksiders یعنی بازی Darksiders III است. این بازی در حالی در بیش از یک ماه دیگر منتشر می‌شود که استودیو Gunfire Games (گان فایر گیمز) وظیفه ساخت و کمپانی THQ Nordic (تی اچ کیو نوردیک) مسئولیت انتشار آن را بر‌عهده دارد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، راینهارد پولیس به عنوان مدیر توسعه کسب و کار و محصولات کمپانی مذکور در مصاحبه با وب‌سایت Wccftech اعلام کرده است که به پایان رساندن بازی Darksiders III مستلزم اختصاص دادن بیش از ۱۵ ساعت است.

وی ضمن تایید پشتیبانی بازی Darksiders III از فناوری HDR در رابطه با مدت این بازی چنین گفته است:

مدت زمان لازم برای به پایان رساندن بازی موضوعی پیچیده است زیرا این امر به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. اما به اعتقاد ما به طور میانگین به اتمام رساندن بازی Darksiders III بیش از ۱۵ ساعت طول خواهد کشید که از این حیث همانند اولین بازی سری Darksiders است.

در بازی Darksiders III با شخصیت فیوری (Fury)، سومین سوار آخرالزمان همراه می‌شویم. او که در واقع یک جادوگر است وظیفه دارد که روی زمین به جنگ با Seven Deadly Sins برود و آن‌ها را از بین ببرد. در این راه فیوری از سلاحی به نام Scorn بهره می‌برد که می‌تواند به عنوان شلاق، شمشیر و پتک از آن استفاده کند. بهره‌گیری از این سلاح‌ها وابسته به فرم‌های مختلف فیوری است که علاوه بر سلاح متفاوت، توانایی و حرکت‌های مختلفی را در اختیار فیوری قرار می‌دهند.

هفته گذشته در خبر دیگری از بازی Darksiders III استودیو گان فایر گیمز بسته‌های الحاقی این بازی با نام‌های The Crucible و Keepers of the Void را معرفی کرد. در بسته الحاقی The Crucible بازیکنان با دسته‌های مختلف دشمنان مبارزه می‌کنند که با شکست دادن آن‌ها به جوایز و آیتم‌های جدیدی دست خواهند یافت. به واسطه بسته الحاقی Keepers of the Void فیوری به Serpent Holes فرستاده می‌شود، جایی که او باید تهدیدی باستانی را از بین ببرد. در این بسته الحاقی با پازل‌ها و دشمنان جدیدی روبه‌رو خواهید شد و با کامل کردن آن سلاح جدید و The Abyssal Armor را به دست‌ خواهید آورد.

بازی Darksiders III در تاریخ ۲۷ نوامبر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده