نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱

آپدیت تازه بازی DOTA 2 میزان شانس بازیکنان برای دریافت آیتم‌‌های درون صندوق‌ها را مشخص می‌کند

کمپانی ولو با انتشار به‌روزرسانی جدیدی نحوه کار لوت باکس‌ها در بازی DOTA 2 را تغییر داد و بازیکنان از حالا می‌توانند میزان شانس خود در دریافت آیتم‌های یک صندوق را پیش از خرید آن مشاهده کنند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی ولو آپدیت جدیدی را برای بازی DOTA 2 منتشر کرده است که تغییرات بزرگی را در بخش خریدهای درون برنامه‌ای بازی به وجود می‌آورد. از حالا بازیکنان پیش از خریداری صندوق‌ها می‌توانند میزان شانس دریافت آیتم‌ها را مشاهده کنند؛ به این صورت که بازیکنان قادر به مشاهده مقدار دقیق شانس خود برای دریافت آیتم‌های نادر باکس‌ها هستند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که شانس بازیکنان برای دریافت آیتم‌های کمیاب‌ با خریداری صندوق‌های بیشتر افزایش خواهد یافت.

پیش از این شاهد کشورهای مختلفی از سراسر جهان بودیم که شدیدا با سیستم لوت باکس‌ها مخالفت کردند. آن‌ها اینگونه استدلال می‌کردند که لوت باکس‌ها مخرب هستند و بازیکنان را وسوسه می‌کنند تا با پول‌هایشان قمار کنند. در شهریور ماه سال جاری نیز کمپانی بلیزارد اینترتینمنت لوت باکس‌ها را در دو بازی Overwatch و Heroes of the Storm غیر فعال کرد. علاوه بر این شاهد توسعه‌دهندگانی بودیم که بارها و بارها به طور علنی اعلام کردند که بازی‌هایشان فاقد لوت باکس خواهد بود. به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی تازه بازی DOTA 2 نیز روی این مورد تمرکز دارد و کمپانی Valve نمی‌خواهد بازیکنان هنگام خریداری صندوق‌ها حس‌وحالی مشابه قمار کردن داشته باشند.

به‌روزرسانی تازه بازی DOTA 2 در کنار تغییر سیستم لوت باکس‌ها ویژگی‌های جدید دیگری را نیز به همراه می‌آورد. در وهله اول اگر از مشترکین سرویس دوتا پلاس هستید، پس از این آپدیت به ویژگی جدیدی دسترسی خواهید یافت که امکان بازیافت صندوق‌های نامطلوب و تعویض آن‌ها با Treasure Fragmentها را فراهم می‌کند. زمانی که بازیکنان شش Treasure Fragment از یک صندوق واحد جمع‌آوری کنند، یک نسخه از همان صندوق به همراه ۲ هزار شارد دوتا پلاس دریافت خواهند کرد. این به‌روزرسانی همچنین امکان ترکیب آیتم‌های هر یک از هیروها را در جریان مسابقات برای بازیکنان مهیا می‌کند.

بازی DOTA 2 در حال حاضر از طریق استیم برای پلتفرم‌های پی سی، مک و لینوکس در دسترس است. شما می‌توانید تمام تغییرات بازی پس از به‌روزرسانی را از «اینجا» مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده