نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

Red Dead Redemption 2 از فردا برای پری لود در دسترس خواهد بود

به‌گفته راک‌استار گیمز، پری لود بازی Red Dead Redemption 2 از فردا آغاز می‌شود و افرادی که نسخه دیجیتالی بازی را پیش‌خرید کرده باشند، می‌توانند دانلود آن را آغاز کنند. 

زمان زیادی تا انتشار بازی Red Dead Redemption 2 باقی نمانده و این اثر جهان‌باز، جمعه هفته آینده یعنی ۴ آبان، منتشر خواهد شد. این روز‌ها اخبار و اطلاعات زیادی پیرامون بازی منتشر می‌شود که در جدید‌ترین آن‌ها، راک‌استار اعلام کرده که پری لود بازی، از فردا (جمعه ۲۷ مهر) آغاز خواهد شد. بدین ترتیب افرادی که نسخه دیجیتالی بازی Red Dead Redemption 2 را پیش‌خرید کرده باشند، قادر خواهند بود از ساعت ۷:۳۰ صبح فردا نسبت به دانلود آن اقدام کنند. 

حجم بازی Red Dead Redemption 2 چندی پیش ۸۹ گیگابایت اعلام شد و در نتیجه باید این میزان را برای تجربه بازی دانلود کنید. حجم بالای Red Dead Redemption 2، باعث شده است تا شایعاتی هم پیرامون نسخه فیزیکی آن وجود داشته باشد که گفته می‌شود روی دو دیسک عرضه خواهد شد. علاوه بر این، امروز قرار است ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران، شاهد انتشار تریلر هنگام انتشار بازی باشیم و شاید اطلاعات دقیق‌تری پیرامون نسخه فیزیکی بازی هم همزمان با انتشار این تریلر ارائه شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده