نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

جدیدترین تصاویر بازی Spider-Man، طراحی‌های ابتدایی آن را نمایش می‌دهند

یکی از طراحان بازی Spider-Man، چند طرح اولیه‌ از این بازی را منتشر و آن‌ها را با نسخه‌ی نهایی بازی مقایسه کرده است. این طرح‌ها، نقشه و طراحی ابتدایی کاراکتر اصلی بازی را نمایش می‌دهند.

ساخت یک بازی درجه یک و باکیفیت، پس از طی شدن پروسه‌ای معمولا سخت و طولانی انجام می‌شود و به نتیجه می‌رسد. معمولا پس از ساخت و تجربه‌ی یک بازی موفق و جذاب، بررسی مراحل ابتدایی ساخت آن بازی می‌تواند خیلی جالب و حتی آموزنده باشد.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، تصاویری جدید از بازی Spider-Man، ساخته‌ی تحسین‌شده‌ی استودیو اینسامنیاک گیمز، منتشر شده که طرح‌های ابتدایی بازی را به تصویر می‌کشند. این تصاویر را ژوسوئه بناویزدز، یکی از طراحان بازی در استودیو اینسامنیاک گیمز، منتشر کرده است که در ادامه‌ی مطلب، آن‌ها را مشاهده خواهیم کرد. این تصاویر، ساختمان‌ها، طراحی شهر نیویورک و صدالبته خود کاراکتر مرد عنکبوتی را قبل و بعد از پردازش نهایی بازی، به‌تصویر می‌کشند.

بناویزدز در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که از وی درباره‌ی طراحی و ساخت محیط بازی پرسیده بود، چنین گفت:

ما در طراحی بازی از یک‌سری ابزار اختصاصی و همچنین خود موتور گرافیکی بازی کمک می‌گیریم. در کنار این موارد، نرم‌افزارهایی مثل Maya و Houdini در به ثمر نشاندن طرح‌های بازی، نقشی اساسی ایفا می‌کنند؛ در کل، برای انجام طراحی بازی حتی همان قسمت‌های اولیه‌ی نقشه، از ابزار اختصاصی خود استودیو مثل موتور گرافیکی و همچنین برنامه‌هایی مهم مثل مایا و Houdini استفاده کردیم.

بازی Spider-Man را می‌توانید روی پلی استیشن 4 تجربه کنید. اولین بسته‌ی الحاقی داستانی بازی از هفته‌ی آینده در دسترس قرار خواهد گرفت و جدیدترین آپدیت بازی، حالت نیو گیم پلاس را به بازی اضافه کرده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده