// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته چهارم مهر 1397 برای اندروید

در چهارمین هفته مهرماه بازی بتل رویال Survival Heroes را به همراه بازی جدید کندی کرش و بازی دفاع از قلعه Badland Brawl معرفی کرده‌ایم.

یک هفته دیگر گذشت و این هفته نیز بازی‌ها جذابی را برای تجربه در اوقات فراغت جمع آوری کرده‌ایم. یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی که می‌توانید اکنون روی گوشی خود نصب کنید بی شک بازی اندروید و آیفون Badland Brawl است؛ در این بازی دفاع از قلعه باید سعی کنید تا با استراتژی مانع رد شدن دشمنن از پلی نازک شوید. از طرفی اگر به دنبال یک اثر بتل رویال با ویژگی‌های MOBA می‌گردید، Survival Heroes دقیقا همان اثری است که نصب و تجربه آن را به شدت پیشنهاد می‌کنیم. در این بین کمپانی کینگ نیز بازی Candy Crash Firends Saga را منتشر کرده است.

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی Badland Brawl

Badland Brawl

نوای حمله سر دهید و در بازی Badland Brawl ارتش قدرتمندتان را به سمت پل حیاتی هدایت کنید؛‌ پلی که اگر دشمنان از آن رد شوند، شکست شما حتمی است و باید با تمام وجود برای توقف آنها تلاش کنید. بازی Badland Brawl محصولی با کیفیت، پرجزئیات و با سازوکار گیم‌پلی جذاب است که به ویژه با حالت آنلاین چندنفره خود می‌تواند نبردهایی زیبا و استراتژیک را برای شما رقم بزند. فیزیک عالی، انیمیشن‌های زیبا، تنوع دشمنان و منحصر به فرد بودن عملکرد هر یک از آنها و وجود حالت‌های یک به یک و دو به دو از جمله‌ی دیگر خصوصیات این بازی هیجان‌انگیز هستند. در جریان بازی همچنین آیتم‌های قابل جمع‌آوری برای ارتقاء کارت‌ها نیز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که می‌توانید با جمع‌آوری آنها کارت‌های خود را ارتقا دهید. با توجه به رایگان بودن Badland Brawl، خریدهای درون‌برنامه‌ای بخشی از بازی هستند. با ورود به فروشگاه بازی امکان خریداری کارت، الماس و سکه مهیا شده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Badland Brawl

بازی Candy Crash Friends Saga

Candy Crush Friends Saga

مجموعه Candy Crush، بی‌شک یک از محبوب‌ترین بازی‌های کژوال در گوشی‌های موبایل است و کمپانی کینگ نیز تاکنون توانسته با بروزرسانی و تنوع بخشیدن به مراحل پرشمار آن، تا حد امکان محبوبیت این مجموعه را حفظ کند. اکنون اما مدتی می‌شود که کمپانی کینگ بازی جدید کندی کراش را با نام Candy Crush Friends Saga منتشر کرده است. حس و حال کلی مشابه نسخه‌های گذشته این مجموعه است اما این‌بار در بازی Candy Crush Friends Saga باید به نجات حیوانات پاستیلی اسیر در پشت یخ‌ها بپردازید. در جریان بازی باید با در کنار هم قرار دادن آب‌نبات‌های مشابه، آنها را با یکدیگر یکی کنید تا به مرور حیوانات پاستیلی بیچاره آزاد شوند. از طرفی هنوز هم پاورآپ‌ها بخشی از گیم‌پلی هستند و با یکی کردن تعداد مشخصی از آب نبات‌ها به آنها دسترسی پیدا می‌کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Candy Crush Friends Saga

بازی Phantomgate: The Last Valkyrie

Prince of Persia: Escape

درحالی که خبری از بازی جدید Prince of Persia برای کنسول‌‌ها نیست، چند هفته‌ای می‌شود که یوبی‌سافت و کچاپ با همکاری یکدیگر شاهزاده پارسی را با ساختاری متفاوت به گوشی‌های موبایل آورده‌اند. بازی Prince of Persia: Escape ظاهری مشابه نسخه‌های ابتدای این بازی دارد، هنوز هم تیغ‌ها مانع اصلی پیشروی شما هستند و هنوز هم باید با پرش از روی پلتفرم‌ها به پایان مرحله برسید. با این حال دیگر خبری از دشمنان شمشیر به دست نیست و تنها با ضربه زدن روی نمایشگر یا نگه داشتن نمایشگر باید موانع را پشت سر بگذارید. مراحل بازی عمدتا کوتاه طراحی شده‌اند و از طرفی نیز با پیشروی در بازی باید سرعت واکنش سریع‌تری را داشته باشید. تنوع محیط‌ها، تغییر پله‌ای رفتار هر یک از موانع و همینطور اضافه شدن چالش‌های جدید به گیم‌پلی بازی Prince of Persia: Escape را به اثری رایگان و جذاب تبدیل کرده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Prince of Persia: Escape

بازی Survival Heroes

Survival Heroes

ظهور سبک جدید در بازی‌های ویدویی همواره ایده‌هایی ناب را در ذهن بازیسازان خلاق ایجاد می‌کند؛ ایده‌هایی که با پیاده‌سازی در محصولاتی جدید شرایطی را برای سرگرم شدن هرچه بیشتر بازیکنان ایجاد می‌کنند و فرصتی را برای رقابت‌های تنگاتنگ به وجود می‌آورند. بازی Survival Heroes، ساخته‌ی جدید استودیوی Snail Games یکی از همین دست بازی‌ها است که با ترکیب سبک بتل رویال و عناصری از MOBA تجربه‌ای جدید را ارائه می‌دهد. مانند سایر بازی‌های بتل رویال هدف نهایی در Survival Heroes زنده ماندن و اول شدن است. درنتیجه باید با برداشتن عصای جادویی، شمشیر یا تیر و کمان در دنیایی با حال و هوای قرون وسطی به مصاف رقبا بروید. حضور قهرمان‌های متنوعی، هرکدام با توانایی منحصر به فرد از یک طرف و دسته بندی سلاح‌ها در چند دسته مختلف از طرف دیگر، باعث شده است تا بازی Survival Heroes به اثری سرگرم‌کننده تبدیل شود. اگر یک بازی بتل رویال پرجزئیات می‌خواهید که اتمسفر و گیم‌پلی متفاوتی داشته باشد، ساخته Snail Games را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید Survival Heroes

بازی Train Merger

Train Merger

آخرین بازی بهترین‌های این هفته اما به سبک Idle اختصاص داده شده است. بازی‌هایی که با ماهیت گوشی‌های همراه همخوانی دارند، در دسته‌ی بازی‌های کژوال قرار می‌گیرند. در جریان بازی Train Mergerتنها وظیفه شما ضربه زدن روی نمایشگر است تا با به حرکت در آوردن لوکوموتیوها امتیاز و درآمد بیشتری را کسب کنید. بازی در ابتدا با یک لوکوموتیو ساده آغاز می‌شود؛ جایی که باید با لوکوموتیوی مشابه آن را یکی کنید و به وسیله‌ای مجهزتر دست پیدا کنید. طبق اعلام سازندگان درمجموع ۳۰ لوکوموتیو از روی نسخه‌ی واقعی آنها در بازی گنجانده شده است و به مرور آزاد می‌شوند. از طرفی بازی ۶ منطقه مختلف را از صحرا گرفته تا جنگل و حتی سرزمین آب‌نبات‌ها ارائه می‌دهد تا حداقل از لحاظ بصری Train Merger تکراری نشود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Train Merger


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده