// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Racing World؛ ماشین‌سواری در سرزمین پنیری

بازی موبایل Chuck E Cheeses Racing World اثر جذابی است که یاد و خاطره بازی‌هایی چون Crash Team Racing را به ساده‌ترین شکل زنده می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Racing World اثر جذابی است که در سبک مسابقه ای عرضه شده است و Chuck E. Cheese's سبک و سیاقی مشابه بازی محبوب Crash Team Racing را برای بازیکنان ارائه می‌کند. بازی مسیرهای زیبایی دارد و شامل المان‌های سرگرم کننده‌ای برای مسابقه‌ای هیجان انگیز بین بازیکنان می‌شود. با تجربه این بازی اندروید و آیفون، می‌توانید اوقات خوب و مفرحی داشته باشید.

بازی Racing World گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارد و شما تنها با هدایت ماشین خود به چپ و راست، می‌توانید روی مسیر حرکت کنید. مسیر دارای موانع بسیاری است و از سکوهای پرش و اشیای مزاحم تشکی پُر شده است. سرعت ماشین ثابت است و تنها باید بتوانید بدون برخورد به موانع، به راه خود ادامه دهید. البته این گیم‌پلی چندان روان نیست و در ابتدا کمی اذیت‌کننده است؛ اما رفته رفته وضعیت بهتر می‌شود و می‌توانید مهارت بالای خودتان را نشان دهید. رانندگی روی سیاره‌ها و تونل‌های فضایی حس و حال جذابی دارد که به شما منتقل می‌شود و می‌توانید آن را در مناظر مختلف حس کنید. نورپردازی‌ها بسیار جذاب است و مسیر فانتزی و پرجزئیات، بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌خورد. گرافیک بازی در هنگام شب چشم‌نواز است و رانندگی حس و حال جذاب‌تری دارد. شما باید بر دیگر رقبای خود غلبه کنید و از المان‌های قدرت روی آن‌ها استفاده کنید. این المان‌ها در جعبه‌هایی که بین مسیر قرار گرفته‌اند، قرار داده شده‌اند و یادآور نسخه‌های ریسینگ Crash هستند. با خوردن به این جعبه‌ها، می‌توانید قدرت خاصی دریافت کنید و رقبای خود را از میان بردارید. شخصیت‌ها نیز تنوع بالایی دارند و می‌توانید با سفارشی سازی بیش‌تر آن‌ها، جلوه خاصی در رقابت‌های آنلاین داشته باشید.

Racing World

بازی اندروید و آیفون Racing World ماموریت‌های زیادی برای شما دارد و علاوه بر تلاش برای کسب رتبه اول، باید در چالش‌های دیگری همچون مسیرهای زمان‌دار و مسابقات سرعتی شرکت کنید. تنوع ماشین‌ها عالی است و می‌توانید با جوایز خود، اقدام به خریداری هر کدام از آن‌ها کنید. المان‌های قدرت، نقش بزرگی در بازی ایفا می‌کنند و تمرکز سازندگان نیز روی بهتر کردن این المان‌ها بوده است. در بازی می‌توانید از نیتروژن برای سرعت بیش‌تر و از بالن‌های آبی برای ضربه زدن به رقبا استفاده کنید. این بالن‌ها را باید به اهداف مناسب شلیک کنید و موجب سرنگونی حریفان خود شوید. کمی گیم‌پلی بازی بدقلق است و با آن کنترل ساده و روان فاصله زیادی دارد.

بالن‌های آبی و قدرت نیتروژن، هیجان بالایی به مسابقات می‌دهند

بازی از مراحل مختلفی تشکیل شده است و می‌توانید با به اتمام رساندن آن‌ها، جوایز ویژه هرکدام را دریافت کنید. جاده‌ها طراحی منحصربفردی دارند و به هیچ عنوان با یکنواختی روبرو نخواهید شد. اچیومنت‌ها یکی از جذابیت‌های اصلی بازی هستند و می‌توانید با کسب آن‌ها، برتری محسوسی نسبت به رقبا داشته باشید. شما می‌توانید با دوستان خود رقابت کنید و آن‌ها را به چالش خود دعوت کنید. برای شرکت در مسابقات بیش‌تر، باید سعی کنید که تعداد برد‌های بیش‌تری کسب کنید و از بلیط‌های خود برای بازی بیش‌تر استفاده کنید.

Racing World

بازی Chuck E. Cheese's Racing World اثر نابی است که برای ساعت‌های کوتاه سرگرم‌کننده و بسیار جذاب است. بازی گیم‌پلی نسبتا سختی دارد که می‌توانید کم کم به آن عادت کنید، اما در کل تجربه چندان دلچسبی را ارائه نمی‌کند. وجود جعبه‌های قدرت و ماموریت‌های هیجان انگیز اما از نقاط قوت بازی هستند. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Chuck E. Cheese's Racing World


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده