نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

بسته الحاقی Marching Fire بازی For Honor با انتشار یک تریلر در دسترس قرار گرفت

جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی For Honor که Marching Fire نام دارد، با انتشار یک تریلر در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی For Honor با نام Marching Fire به‌تازگی منتشر شده و به همین مناسبت، سازنده بازی یعنی کمپانی یوبیسافت، یک تریلر از این DLC منتشر کرده است که در ادامه‌ی مطلب آن را تماشا می‌کنیم.

این بسته‌ی الحاقی، یک گروه (Faction) جدید به بازی اضافه می‌کند. این گروه که چهار قهرمان چینی و جدید را به دنیای بازی می‌آورد، وو لین (Wu Lin) نام دارد. در کنار این کاراکترها، بازی میزبان حالت‌های مختلف تازه‌ای هم شده است. این بسته‌ی الحاقی یک حالت آرکید را به بازی اضافه می‌کند که کاربران می‌توانند آن را هم به‌صورت تک‌نفره و هم Co-op (دو نفره) پیش ببرند. بازیکنان در حالت آرکید بازی، با وظایف و دشمنان مختلفی که تحت کنترل هوش مصنوعی بازی هستند، روبه‌رو می‌شوند. باوجود اینکه حالت آرکید به‌عنوان قسمتی از بسته‌ی الحاقی Marching Fire به بازی اضافه شده است، اما کاربرانی که این بسته را نخریده‌اند هم می‌توانند آن را تجربه کنند. اگر یک بازیکن که این DLC را دارد، بازیکنی را که بسته‌ی الحاقی ندارد به بازی دعوت کند، آن شخص که بسته‌ی الحاقی را هنوز خریداری نکرده، می‌تواند به تجربه‌ی حالت آرکید بپردازد.

در کنار موارد اختصاصی بسته‌ی الحاقی Marching Fire، یک حالت چندنفره‌ی چهار در برابر چهار هم به بازی اضافه می‌شود. این حالت Breach نام دارد و برای همه‌ی بازیکنان رایگان خواهد بود. در این حالت، بازیکنان در دو تیم مختلف، بازی را پیش خواهند برد؛ یک تیم با استفاده از یک دژکوب، به قلعه‌ی دشمن حمله خواهد کرد و تیم دیگر هم طبیعتا به دفاع خواهد پرداخت.

در کنار تمامی این موارد که به گیم‌پلی بازی مربوط می‌شود، بسته‌ی الحاقی Marching Fire یک‌سری تغییرات بنیادین در ظاهر منوهای بازی اعمال خواهد کرد. در کنار منوهای بازی، این DLC کاری می‌کند تا دارندگان کامپیوترهای نه چندان قوی، بهتر از قبل از بازی خروجی بگیرند و عملکرد بازی روی این پی سی‌ها، بهتر خواهد شد.

بازی For Honor، ساخته‌ی یوبی سافت را می‌توانید روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تجربه کنید. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸ را کسب کرد. در بررسی انجام شده می‌خوانیم:

اگر شما هم از افرادی هستید که به فیلم‌هایی چون Troy یا ارباب حلقه‌ها علاقه دارید و همیشه دوست داشتید تا در نقش یک قهرمان وارد چنین میدان‌های نبردی شده و نتیجه جنگ را تعیین کنید، بازی For Honor اینجا است تا آرزوی شما را برآورده کند. بازی به لطف داشتن سیستم مبارزه‌های بسیار واقع‌گرایانه و عالی و همچنین موارد مثبت دیگری چون گرافیک خوب، تجربه‌ای لذت‌بخش برای‌تان فراهم می‌کند که شاید مشکلات کوچکی داشته باشد، ولی پس از عادت کردن به بازی دیگر این موارد هم به چشم‌تان نخواهد آمد.

دانلود از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده