نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴

فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Far From Home به پایان رسید

تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی با انتشار تصویری از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home خبر داده است.

از ماه تیر امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) رسما در بیشاپس استورتفورد در انگلیس آغاز شد. به‌تازگی نیز فیلمبرداری دوباره فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) به پایان رسیده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) رسما به پایان رسیده است. تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، به‌تازگی تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر و اعلام کرده است که فیلمبرداری تولید این فیلم مورد انتظار تابستان سال آینده رسما به پایان رسیده و فیلم وارد مراحل پس از تولید شده است. در این تصویر، شاهد حضور هالند به‌همراه زندیا، بازیگر نقش میشل هستیم و این تصویر در واقع از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home در شهر نیویورک گرفته و منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Far From Home

هفته گذشته تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد که این تصاویر از لباس رسمی جدید شخصیت اسپایدرمن در این فیلم رونمایی کرد و در ادامه تصاویر دیگری نیز طی این هفته از این صحنه منتشر شده است. در بیشتر این تصاویر شاهد حضور زندیا نیز بوده‌ایم. فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home در کشورهایی چون بریتانیا، جمهوری چک و شهر ونیز در ایتالیا انجام شده و بخش‌هایی نیز در استودیوی فیلمسازی پاین وود در آتلانتا و بخش‌هایی در شهر نیویورک فیلمبرداری شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که بخش زیادی از فیلمبرداری دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) در یک استودیوی فیلمسازی در لندن انجام شده باشد. 

تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، مایکل جاکینو، آهنگساز برجسته هالیوود، برای نوشتن و ضبط موسیقی متن دنباله فیلم Spider-Man باز خواهد گشت.

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده