نویسنده: پیمان مرادی
// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل PAC-MAN: Ralph Breaks the Maze؛ ماجراجویی با پک-من و رالف خرابکار

PAC-MAN: Ralph Breaks the Maze بازی جالبی است که امکان تجربه‌ی بازی پک-من را با حضور شخصیت‌های محبوب انیمیشن Wreck-It Ralph فراهم آورده است. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

Wreck-It Ralph پنجاه و دومین انیمیشن سینمایی دیزنی بود که این اثر در سال ۲۰۱۲ بر پرده‌ی سینما‌های جهان اکران شد. عملکرد موفق این انیمیشن چه در باکس آفیس و چه در نزد منتقدان، موجب شد تا دیزنی تصمیم به ساخت دنباله‌ای با نام Ralph Breaks the Internet نیز بر نسخه‌ی اصلی بگیرد که به زودی اکران خواهد شد. اما انیمیشن Wreck-It Ralph که داستان آن در دنیای خیالی بازی‌های ویدیویی جریان داشت، ارجاعات زیادی از بازی‌های مشهور را نیز در خود جای داده بود؛ از دکتر اگمنِ سری بازی‌های سونیک گرفته تا شخصیت محبوب و فراموش نشدنی پک من. با توجه به در پیش بودن اکران قسمت دوم این انیمیشن، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب بازی اندروید و آیفون PAC-MAN: Ralph Breaks the Maze را معرفی کنیم که با قرار دادن رالف و فیلیکس در هزارتوهای بازی پک-من، موفق شده تا تجربه‌ی جالبی از بازی کلاسیک پک-من را برای بازیکنانش فراهم بیاورد.

اگر قبلا بازی پک-من را تجربه کرده باشید، گیم پلی بازی PAC-MAN: Ralph Breaks the Maze برای‌تان چیز چندان جدیدی ندارد؛ بازیکن هنوز هم کنترل شخصیت پک-من را در اختیار دارد که می‌بایست با هدایت او در مسیرهای مناسب، تمامی نقاط موجود در هزارتو را جمع آوری کند. کاربر در این بین باید مواظب باشد تا با چهار شبحی که در هزارتو در کنار پک-من حضور دارند هم برخورد نکند. برای هدایت کردن پک-من در هزارتو تنها کافی است تا انگشت خود را در جهتی دلخواه روی صفحه نمایش گوشی بکشید تا پک-من در همان جهت شروع به حرکت کند. درست مثل نسخه‌ی کلاسیک پک-من، بازیکن در این بازی هم دارای سه جان است که در صورت از دست دادن هر سه‌ی آن‌ها، پیشرفت خود در بازی را نیز از دست می‌دهد و امتیاز فعلی‌اش در تاریخچه‌ی رکوردها ثبت می‌شود. تنها تفاوت این بازی با بازی کلاسیک پک-من، حضور شخصیت‌های انیمیشن رالف خرابکار در بازی است که البته هر کدام از آن‌ها نیز ویژگی‌های جالبی را به بازی افزوده‌اند؛ به طور مثال در هزارتوهای بازی، یک سری دیوارهای مشخصی وجود دارند که رالف با حمله کردن بهشان، آن‌ها را تخریب می‌کند. از طرفی فیلیکس نیز به کمک چکش جادویی‌اش به تعمیر کردن دیوارهای تخریب شده می‌پردازد. همین موضوع باعث شده تا هدایت پک-من در محیط بازی کمی سخت‌تر از قبل باشد. تصور کنید در گوشه‌ای از هزارتو از وسط دیواری که رالف به تازگی خراب کرده است، عبور کرده‌اید؛ حال فیلیکس به یک باره به همراه چکش از راه می‌رسد و با تعمیر دیوار، راه بازگشت را به روی‌تان می‌بندد. در چنین شرایطی اگر یکی از چهار شبح هم در نزدیکی‌تان حضور داشته باشد، کارتان برای فرار از مخمصه‌ای که رالف و فیلیکس برای‌تان به وجود آورده‌اند، بسیار دشوار خواهد بود!

بازی دارای پانزده هزارتو است

بازی PAC-MAN: Ralph Breaks the Maze به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است، اما بدون استفاده از خریدهای درون برنامه‌ای، تنها به یکی از پانزده هزارتوی موجود در بازی دسترسی خواهید داشت که البته خود این هزارتو هم از سه مرحله تشکیل شده؛ در حالی که سایر هزارتوهای پولی بازی، هر کدام دارای ۶ مرحله هستند.

PAC-MAN: Ralph Breaks the Maze بازی جالبی است که امکان تجربه‌ی بازی پک-من با حضور شخصیت‌های انیمیشن رالف خرابکار را، آن هم در آستانه‌ی اکران قسمت دوم این انیمیشن، فراهم کرده است. اگر از کسانی هستید که بازی کلاسیک پک-من را تجربه کرده‌اند، تجربه‌ی بازی PAC-MAN: Ralph Breaks the Maze می‌تواند بسیاری از خاطرات قدیمی‌تان را برای‌تان زنده کند. برای دریافت PAC-MAN: Ralph Breaks the Maze می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به استور مربوط به دستگاه‌تان وارد شوید و آن را به رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون PAC-MAN: Ralph Breaks the Maze


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده