نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

کمپانی Bandai Namco وظیفه انتشار بازی Cyberpunk 2077 در اروپا را برعهده گرفت

استودیو CD Projekt RED برای انتشار جدیدترین اثر خود یعنی Cyberpunk 2077 در ۲۴ کشور اروپایی، با کمپانی Bandai Namco همکاری خواهد کرد.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، ناشر بازی Cyberpunk 2077، ساخته‌ی مورد انتظار استودیو سی دی پراجکت رد، در اروپا مشخص شد. اگر یادتان باشد، اخیرا ناشر این بازی در آمریکای شمالی مشخص شد و دریافتیم که کمپانی برادران وارنر قرار است بازی را در اختیار ساکنان آمریکای شمالی قرار دهد و حالا، ناشر بازی در ۲۴ کشور اروپایی با توجه به بیانیه‌ی رسمی سازندگان بازی، مشخص شده است.

با توجه به به اطلاعات موجود، سی دی پراجکت رد و باندای نامکو، برای انتشار بازی در کشورهای آندورا، اتریش، بلژیک، قبرس، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، لیختنشتاین، لوکزامبورگ، موناکو، مالت، نروژ، پرتقال، سن مارینو، اسپانیا، سوئد، سوییس، هلند و انگلستان، همکاری خواهند داشت.

میکال نواکووفسکی، از اعضای تیم مدیریتی استودیو سی دی پراجکت درباره این همکاری، چنین گفته است:

همکاری بین استودیو ما و کمپانی باندای نامکو، بر پایه‌ی اعتماد شکل گرفته است؛ ما سال‌ها پیش با آن‌ها در انتشار آثارمان همکاری داشتیم و حالا یک اعتماد قوی بین‌مان وجود دارد. همکاری ثمربخش ما در انتشار بازی‌هایی مثل The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt، ما را به موفقیت باندای نامکو در انتشار سایبرپانک 2077 امیدوار کرده است.

با اینکه ناشران بازی فوق‌العاده مورد انتظار Cyberpunk 2077 مشخص شده‌اند، اما متاسفانه تاریخ انتشار این اثر هنوز مشخص نشده است و احتمال می‌رود که در رویدادهای مهم پیش‌رو، مثل Game Awards یا XO18، خبری از سال و یا تاریخ انتشار بازی منتشر شود. انتشار بازی برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تایید شده و با توجه به قدرت گرافیکی آن، پیش‌بینی می‌شود که برای نسل بعدی کنسول‌ها هم منتشر شود؛ برای روشن شدن جزئیات مهم‌تر بازی، باید بیشتر صبر کنیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده