// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

سازندگان بازی Elder Scrolls Online ظاهرا روی یک IP جدید کار می‌کنند

طبق آخرین مشاهدات کاربران، استودیوی ZeniMax Online، سازنده‌ی بازی محبوب Elder Scrolls Online، در حال استخدام برنامه‌نویس برای یک IP جدید است.

یکی از کاربران انجمن آنلاین ResetEra، به تازگی متوجه این موضوع شده است که استودیوی ZeniMax Online، سازنده‌ی بازی محبوب Elder Scrolls Online، در حال استخدام برنامه‌نویس با دانش فنی کافی برای ساخت یک بازی جدید به سبک MMO است.

استودیوی زنیمکس آنلاین، در زمینه‌ی ساخت بازی‌های به سبک MMO تجربه دارد و بازی Elder Scrolls Online هم یکی از ساخته‌های این شرکت است. این استودیو مانند استودیوی بتسدا، زیرمجموعه‌ی شرکت ZeniMax Media به شمار می‌رود.

با توجه به مهارت‌های مورد نیاز لیست شده در این اعلامیه، فرد باید دانش فنی کافی در زمینه‌ی موتورهای گرافیکی in-house یا موتورهای پیشرفته‌تر مانند Unreal یا Crytek/Lumberyaed داشته باشد. همچنین متقاضیان باید تجربه‌ی فنی در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر و همینطور در سبک بازی MMO را هم دارا باشند. با توجه به نیاز داشتن تجربه‌ی سبک MMO، احتمال می‌رود که IP جدید استودیوی زنیمکس آنلاین قرار است به سبک MMO باشد و ممکن است که تجربه‌ای مانند بازی‌های The Division یا Destiny 2 را به ارمغان بیاورد.

به احتمال بسیار زیاد این بازی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 و همچنین پی سی ساخته و منتشر خواهد شد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده