// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰

سه نسخه از مجموعه Crysis به سرویس Backward Compatibility اضافه شد

دارندگان ایکس باکس وان می‌توانند از طریق سرویس Backward Compatibility، سه بازی Crysis، Crysis 2 و Crysis 3 را روی کنسول خود تجربه کنند.

یکی از نکات مثبت نسل هشتم، سرویس Backward Compatibility برای کنسول ایکس باکس وان بود که به دارندگان این کنسول اجازه می‌داد تا بازی‌های نسل هفتم را روی کنسول نسل هشتمی خود تجربه کنند. مایکروسافت از زمان راه‌اندازی این سرویس تا به‌ امروز بازی‌های زیادی را به Backward Compatibility اضافه کرده است. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، سه بازی جدید به لیست بازی‌های سرویس Backward Compatibility اضافه شده است.

کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند سه بازی Crysis، Crysis 2 و Crysis 3 را روی کنسول خود تجربه کنند. سه‌‌گانه‌ی کرایسیس در گذشته در دسترس کاربران ایکس باکس 360 قرار گرفته بود و داستان سرباز‌هایی را روایت می‌کرد که در لباسی به نام نانوسوئیت، باید با بیگانه‌هایی به نام Ceph مقابله می‌کردند. سری کرایسیس جزو آن مجموعه‌هایی است که گرافیک و طراحی‌های واقع‌گرایانه را در صنعت بازی‌های ویدیویی متحول کردند و با اینکه یک دهه از عرضه‌ی اولین نسخه این مجموعه می‌گذرد اما همچنان طراحی‌های این بازی خارق‌العاده هستند.

کاربرانی که در گذشته این سه بازی را روی Xbox 360 خود خریداری کرده بودند، می‌توانند وارد بخش «لیست بازی‌های من» در Xbox One خود شوند و آن‌ها را دانلود کنند. این در حالی است که اگر بازی‌های ذکر شده را به صورت فیزیکی تهیه کرده بودید، می‌توانید آن‌ها را داخل کنسول گذاشته و به‌راحتی بازی کنید. در غیر این صورت، باید هر کدام از بازی‌های این مجموعه را با قیمت ۲۰ دلار از فروشگاه ایکس باکس خریداری کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده