نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

سونی آگهی‌های استخدام جدیدی پیرامون نسل بعدی پلی استیشن منتشر کرد

سونی برای جذب یک مهندس نرم‌افزار و یک مدیر محصول، در راستای تعیین مسیر و برنامه‌ی نسل بعدی کنسول‌هایش، آگهی استخدام منتشر کرده است.

اخیرا شایعاتی مبنی بر فعالیت سونی روی کنسول نسل بعدی خود، فضای مجازی را پر کرده بود که در نهایت خود سونی این اخبار را به‌شکل غیرمستقیم تایید کرد؛ حال به‌تازگی در جریان آخرین اخبار کنسول های بازی، یک‌سری آگهی استخدام توسط سونی منتشر شده و از آن‌ها می‌توان دریافت که این کمپانی ژاپنی، برای نسل بعدی کنسول‌های خود مشغول برنامه‌ریزی است.

سونی اخیرا یک آگهی استخدام در سرویس LinkedIn منتشر کرده است. در این آگهی آمده است که سونی دنبال یک مدیر محصول ارشد با «توانایی طراحی نقشه‌ی راه» برای کمپین نسل بعدی کنسول‌هایش است. طراحی نقشه‌ی راه، اصطلاحی است که برای برنامه‌ریزی بلند مدت یک تیم یا کمپانی به‌کار می‌رود و از این آگهی می‌توان دریافت که سونی در کنار این نسل، نگاهی هم به نسل بعدی کنسول‌ها دارد و با توجه به وضع موجود و اخباری که روز به روز در صنعت بازی‌های ویدیویی به گوش می‌رسد، این موضوع آن‌چنان هم غافل‌گیرکننده نیست. با توجه به آگهی استخدام مذکور، برای گرفتن این شغل، وظایف و الزامات شغلی نسبتا عادی‌ای درنظر گرفته شده و شخصی که استخدام می‌شود، در شهر سان فرانسیسکو مشغول به کار و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های سونی در نسل بعدی خواهد شد.

کاربران بلاگ ResetEra هم این روزها سخت مشغول دنبال کردن این آگهی‌های استخدام و گمانه‌زنی پیرامون کنسول نسل بعدی سونی هستند. اخیرا شخصی با نام کاربری Gemüsepizza یک آگهی استخدام جدید را پیدا کرده که سونی آن را منتشر کرده است. این آگهی هم مثل مورد قبل، به کنسول نسل بعدی کمپانی ژاپنی مربوط می‌شود و برای جذب یک مهندس نرم‌افزار ارشد با هدف «توسعه پلتفرم‌هایی با توانایی انتقال تجربه‌ی هوشمندانه به نسل بعدی کنسول‌های پلی استیشن» منتشر شده است.

بعد از اینکه شنیده شد استودیوهای بازی‌سازی مختلفی به کیت‌های کنسول نسل بعدی سونی (که شاید PS5 نام داشته باشد) دسترسی پیدا کرده‌اند، شایعات و گمانه‌زنی درباره‌ی زمان عرضه این کنسول و بازی‌هایی که در زمان عرضه آن در دسترس قرار می‌گیرند (Launch titleها) فضای مجازی را پر کرده است و در ادامه، تایید غیر مستقیم سونی و انتشار این آگهی‌های استخدام، بحث‌های پیرامون پلتفرم‌ نسل بعدی سونی را داغ‌تر از قبل کرده است. اگر روند انتشار این اخبار با همین شکل ادامه پیدا کند، رونمایی از کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت در E3 2019 اصلا دور از ذهن نیست و باید صبر کرد و دید که در روزها و ماه‌های آتی، چه پیش خواهد آمد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده