// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸

در آپدیت جدید Marvel's Spider-Man، حالت نیوگیم پلاس به بازی اضافه می‌شود

استودیو اینسامنیاک گیمز اعلام کرده است که در آپدیت امروز بازی Marvel's Spider-Man، حالت نیوگیم پلاس به بازی اضافه می‌شود.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، سازنده بازی Marvel's Spider-Man، اعلام کرده است که امروز آپدیت جدید این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت و موارد جدیدی به بازی اضافه خواهند شد.

اصلی‌ترین موردی که در جریان به‌روزرسانی جدید بازی Spider-Man به این بازی اضافه می‌شود، حالت نیوگیم پلاس و درجه سختی آلتیمیت است. در جریان نیوگیم پلاس بازی Marvel's Spider-Man، بازیکنان می‌توانند یک بار دیگر داستان بازی را تجربه کنند. این بار بازیکنان با تمامی قدرت‌ها، مهارت‌ها، مادها و لباس‌های‌شان که در تجربه‌ی اول به دست آورده‌اند، می‌توانند ماجراجویی جدیدی را شروع کنند.

در ادامه مشخص شده است که دو تروفی جدید هم به بازی اضافه خواهد شد. اولین تروفی، تمام کردن بازی در حالت نیوگیم پلاس و دومین تروفی، تمام کردن بازی روی درجه سختی آلتیمیت است. از دیگر ویژگی‌های آپدیت 1.07 می‌توان به تغییراتی روی Photo Mode و رفع باگ‌های بازی اشاره کرد. بازی Marvel's Spider-Man هم‌ اکنون در دسترس کاربران پلی استیشن 4 است و توانست از زومجی نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

چه طرفداران شخصیت محبوب اسپایدرمن، چه دوست‌داران بازی‌هایی با محوریت ابرقهرمان‌ها و چه گیمرهایی که از بازی‌های بزرگ تک‌نفره و داستانی لذت می‌برند، بدون شک باید به تجربه‌ی Marvel’s Spider-Man بپردازند. یک ساخته‌ی هیجان‌انگیز، پرسرعت و جذاب که شاید سیستم مبارزاتش در طولانی‌مدت تکراری و نه‌چندان ایده‌آل جلوه کند و مراحل فرعی‌اش هم صرفا حکم بهانه‌هایی برای گشتن در نیویورکِ خلق‌شده توسط سازنده‌ها را داشته باشند، اما آن‌قدر نکات مثبت زیادی دارد که موقع روبه‌رو شدن با آن، به یاد آوردن این‌گونه اشکالاتش، سخت به نظر می‌رسد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده