// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

کمپانی AOC از مانیتور AG322QC4 مجهز به Freesync 2 رونمایی کرد

کمپانی AOC از نمایشگر منحنی جدید خود به نام AG322QC4 مجهز به Freesync 2 رونمایی کرد.

کمپانی AOC که از سازندگان مطرح نمایشگر در جهان محسوب می‌شود، امروز اعلام کرد اولین نمایشگر خود از خانواده نمایشگرهای AGON را که قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی HDR و نسل دوم فناوری AMD FreeSync 2 را دارند به زودی عرضه خواهد کرد.

طبق اعلام کمپانی مذکور، این نمایشگر منحنی که با نام AG322QC4 شناخته می‌شود، از دقت تصویر QHD با نرخ بازسازی تصویر ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۴ میلی ثانیه برای پیکسل‌ها برخوردار است. فناوری FreeSync2 که محصول کمپانی AMD است، در این نمایشگر با قابلیت HDR سازگاری کامل دارد و برای علاقه‌مندانی که خواهان داشتن کیفیت تصاویر بالا بدون هیچ گونه تاخیر در تصویر خروجی هستند، یک تجربه بصری فوق‌العاده را به ارمغان می‌آورد. 

AOC

این نمایشگر منحنی مجهز به پنل VA با زاویه‌ی انحنای 1800R است و می‌تواند تا ۸۵ درصد رنگ‌ها را در حالت NTSC به نمایش بگذارد. انحنای این نمایشگر مطابق با زاویه دید چشم طراحی شده است و تا حد ممکن از خستگی چشم‌های کاربران جلوگیری می‌کند.

این محصولا جدید خانواده‌ی AGON مجهز به برخی از جدید‌ترین فناوری‌های کمپانی AOC از جمله کنترل سایه یا Shadow Control، فناوری جلوگیری از سیاهی تصویر FlickerFree و فناوری کاهش نور آبی LowBlue شده است. فناوری کنترل سایه به شما این امکان را می‌دهد تا کنتراست (Contrast) مناطق تاریک تصویر را بهبود ببخشید و بتوانید تصویر واضح‌تری از آن‌ها به‌دست آورید.

راحتی چشم کاربران نیز همیشه جزء اولویت‌های کمپانی AOC محسوب می‌شود؛ به همین جهت این اولین نمایشگر از معدود تولیدات این کمپانی با توانایی پشتیبانی از HDR400 است.

AOC

از آنجایی که این محصول جدید به شکلی خاص برای گیمرها و کاربری گیمینگ طراحی شده، پس به فناوری AOC Flicker-Free تجهیز شده است تا از خستگی چشم گیمرها در استفاده‌های طولانی مدت جلوگیری کند. نمایشگر AG322QC4 هم اکنون با قیمت ۵۵۰ دلار قابل سفارش است.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، ال جی، بنکیو، ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده