// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

بسته الحاقی The Servant of The Beast بازی Hand of Fate 2 منتشر شد

جدیدترین بسته الحاقی بازی Hand of Fate 2 با نام The Servant and The Beast منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، آخرین بسته الحاقی بازی Hand of Fate 2 یعنی The Servant and The Beast در دسترس کاربران قرار گرفت. استودیو دفیانت (Defiant Development) دومین بسته دانلودی و پولی این بازی را که در سبک Dungeon Crawler طراحی شده است، به دست طرفداران رساند.

بسته الحاقی جدید بازی Hand of Fate 2 هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی در دسترس است و به گفته سازندگان «به‌زودی» برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شود. کمپین جدید در کنار کاراکتر‌های تازه با حال و هوای Veles the Shadow Beast از ویژگی‌های این محتوا محسوب می‌شوند.

استودیو دفیانت در توضیحات رسمی خود در مورد بسته الحاقی جدید گفت:

در اعماق ناامیدی، با فردی غریبه برای آزادی و خون خود چانه می‌زنید. اما کسی که شما را در دام انداخته است قصد دارد که شما را درگیر میدان نبرد کند. از طرفی هیولایی که به آن خدمت می‌کنید برای رسیدن به اهداف خود از شما کارهای بیشتری می‌خواهد.

Veles به عنوان یک کاراکتر همراه در ماموریت‌ها و نبرد‌ها شما را همراهی خواهد کرد. از قدرت‌های این کاراکتر می‌توان به نیرو‌های «پلید و تاریک» اشاره کرد که با استفاده از آنها می‌تواند حریفان خود را در هم بکوبد. به گفته سازندگان یک ماموریت «انتقامی» هم در این DLC گنجانده شده است که در آن با تجهیزات و محتوای جدید روبرو می‌شوید.

اگر اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید بدانید که Hand of Fate 2 در سبک دانجن کرالر ساخته شده است. تمامی محتوایی که کاربران در این بازی از داستان، دشمنان و آیتم‌های گرفته تا سلاح‌ها روبرو می‌شوند از طریق دسته کارت‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند.

بخش بزرگی از روند بازی به دست کاراکتری به نام Dealer روایت می‌شود که در واقع از دسته کارت‌ها برای تصمیمات خود کمک می‌گیرد. با کسب موفقیت در ماموریت‌های این بازی به کارت‌های جدید دست پیدا می‌کنید که داستان و گیم پلی بازی را گسترش می‌دهند.

بسته الحاقی The Servant of The Beast بازی Hand of Fate 2 به همراه یک آپدیت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. آپدیت رایگان این بازی با نام Combat Reforged معرفی شده است که به گفته سازندگان به طور «چشمگیری» سیستم مبارزات بازی را تغییر می‌دهد و مکانیزم مبارزه‌ای بهبود یافته‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تجهیزات و دشمنان این بازی نیز در جریان این آپدیت متعادل می‌شوند.

بسته دانلودی جدید بازی هند آف فیت 2 با قیمت ۶.۹۹ دلار یا ۴.۹۹ پوند در دسترس بازیکنان آن قرار می‌گیرد. گفتنی است که محتویات پیشین یعنی Outlands و Outsiders نیز با همین روال قیمت گذاری شده است و قابل خرید است. محتویات پیشین که در تابستان گذشته برای پی سی منتشر شده‌اند هم اکنون برای پلفترم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز در دسترس هستند.

سازندگان ویدیو کوتاهی نیز در این راستا منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از‌ آپارات


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده