// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی Rumble Heroes: نبرد قهرمانان نئونی

Rumble Heroes یک بازی آنلاین PvP اکشن است که با الهام گرفتن از بازی‌های نوستالژیک و ارائه حس و حال آن‌ها در قالب یک بازی مدرن، تجربه‌ی هیجان انگیزی را برای بازیکنان رقم می‌زند. با معرفی این بازی در زومجی همراه باشید.

اکشن‌های پرزرق و برق و سریع همواره از پرطرفدارترین بازی‌های دنیای گیم بوده‌اند و سبک اکشن همیشه بازی‌های جذابی داشته است. امروزه نیز بازی‌‌های اکشن و آنلاین مخاطبین بسیاری را به خود جذب کرده‌اند و به همین دلیل سازندگان بسیاری به ساختن این سبک بازی‌ها رو آورده‌اند. استودیوی بازیسازی Rogue Co. که پیش از این بازی جذاب Glitch Dash از آن‌ها در زومجی معرفی شده بود، حالا با جای دادن عناصر امروزی و آنلاین دنیای گیم در محیطی نوستالژیک و خاطره انگیز، توانسته یک تجربه اکشن و آنلاین Real Time خوش ساخت ارائه بدهد. این بازی که به طور رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده، تاکنون به امتیاز ۴.۱ ستاره از ۵ ستاره دست یافته که نشان از رضایت بازیکنان از این بازی دارد. حضور خرید‌های درون برنامه‌ای هم به دلیل رایگان بودن بازی، پررنگ است و در بعضی موارد برنده‌ی هر مسابقه را نیز تعیین می‌کند.

بازی اندروید و آیفون Rumble Heroes، یک بازی آنلاین مبارزه‌ای است که در آن هر بازیکن با جمع آوری کارت‌های قهرمان‌های مختلف و ساختن یک تیم قدرتمند به نبرد با دیگر بازیکنان در سراسر جهان می‌پردازد. قهرمانان در بازی به ۴ دسته‌ی Common, Rare, Epic و Legendary تقسیم می‌شوند که بازی در این زمینه تنوع و انتخاب‌های زیادی را در اختیار بازیکنان می‌گذارد و در سطح‌های بالاتر تیم‌های قدرتمندتر و خاص‌تری در مسابقه‌ها حضور پیدا می‌کنند. همچنین این قهرمان‌ها در بازی قابلیت ارتقای سطح را دارند که هر بازیکن با توجه به استراتژی و سبک بازی خود می‌تواند قهرمانانی را که از‌ آنها بیشتر استفاده می‌کند ارتقا دهد. در طول نبر‌دهای بازی که بین ۳ تا ۵ دقیقه هستند، می‌توان با ترکیب دو کارت مختلف، قهرمانی با سطح بالاتر را به میدان نبرد فرا خواند که همین موضوع باعث ایجاد تنوع و هیجانی جالب در بازی شده است.

بازی Rumble Heroes

قهرمانان در بازی Rumble Heroes ار تنوع بسیار خوبی بهره ‌می‌برند و سازندگان دست بازیکنان را در ساخت تیم رویایی خود کاملا باز گذاشته‌اند. در طول برگزاری هر مسابقه انرژی سنجی در بخش پایین صفحه بارها و بارها پر می‌شود که بازیکنان می‌توانند با صرف کردن این انرژی قهرمان مورد نیاز را به میدان نبرد فرا بخوانند. انتخاب هر قهرمان در لحظه از اهمیت بسیاری برخوردار است و بدون توجه به هر دو بخش تدافعی و تهاجمی نمی‌توان برنده مسابقه شد. ایجاد این توازن در سرنوشت هر نبرد تاثیر مشخصی دارد و به همین دلیل نگه داشتن قهرمان‌هایی از هر دو دسته در تیم بسیار مهم است.

برنده هر نبرد نیز از طریق به پایان رساندن خط سلامتی مشخص می‌شود اما اگر در پایان سه دقیقه و وقت‌های اضافی از این طریق برنده مشخص نشود، بازیکنی که توانسته سلامتی بیشتری را برای خود نگه دارد و به حریف ضربه بزند، برنده مسابقه خواهد شد. به همین دلیل حفظ میزان سلامتی در بازی به اندازه‌ی ضربه زدن اهمیت پیدا کرده است. در بازی ماموریت‌های روزانه و خوبی نیز وجود دارد که با کامل کردن این چالش‌ها می‌توان به آیتم‌های خوبی برای ارتقای مبارزان و تیم دست پیدا کرد.

بازی Rumble Heroes

با توجه به سبک مبارزه‌ای آنلاین بازی، عدم وجود بخش داستانی در آن زیاد به چشم نمی‌آيد اما در طراحی و گرافیک بازی آیفون Rumble Heroes به شدت حال و هوای بازی‌های پر سر و صدای آرکید دهه‌ی ۸۰ میلادی دیده می‌شود. اتفاقات بازی در دهه‌ی ۸۰ میلادی رخ می‌دهند و این موضوع در تمامی بخش‌های بازی مانند طراحی قهرمانان و محیط‌های متنوع به خوبی دیده می‌شود. بازی از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و رنگارنگ به نظر می‌رسد و این بخش از نقاط قوت بازی به شمار می‌رود. انیمیشن‌های بازی بسیار روان پیاده سازی شده‌اند و بهینه سازی خوب بازی باعث اجرای بدون اشکال آن در دستگاه‌های میان رده و پایین رده شده است.

ایجاد تعادل در بخش‌های تدافعی و تهاجمی از مهم‌ترین عوامل پیروزی در نبردها است

 طراحی‌های بخش‌های مختلف بازی نیز برای راحتی بیشتر بازیکنان بسیار ساده و در عین حال کارآمد انجام شده و فهمیدن چگونگی انجام بازی در بخش‌های مختلف بسیار آسان است. اما پیروزی در نبرد‌های بزرگ بازی اصلا به این سادگی نیست و نیاز به رعایت نکات بسیار کوچک و دقت بالا در همه‌ی بخش‌ها مانند انتخاب قهرمان، ارتقا و چنیش آنها حس می‌شود. صداگذاری بازی هم بسیار خوب انجام شده و در کنار طراحی‌های آن عامل مضاعفی بر ساختن فضای نوستالژیک بازی است.

بازی Rumble Heroes

 این بازی که روی سیستم‌عامل iOS حدود ۳۱۵ مگابایت حجم دارد، برای اجرا به اتصال اینترنت پایدار احتیاج دارد و می‌توان بدون استفاده از نرم‌افزار‌های تغییر ای‌پی به راحتی به انجام مسابقات پرداخت. به طور کلی اگر از طرفداران بازی‌های اکشن و سراسر هیجان هستید، Rumble Heroes یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های این سبک به شمار می‌رود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Rumble Heroes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده