نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶

فرار جوکر با لباس دلقکش در تصاویر جدید فیلم Joker

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Joker منتشر شده که در آن جوکر با لباس دلقکش در حال فرار است.

مدتی می‌شود که فیلمبرداری و تولید فیلم Joker (جوکر) در شهر نیویورک آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد. طی هفته‌های گذشته، شاهد انتشار تصاویر متعددی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی (DC) بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم جوکر منتشر شده است. در تصاویر جدید از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Joker که توسط وب‌سایت جاست‌جرد منتشر شده، بار دیگر شاهد حضور آرتور فلک ملقب به جوکر با بازی واکین فینیکس هستیم که ظاهرا در حال فرار از دست نیروهای پلیس شهر گاتهام است. در این تصاویر، جوکر لباس کامل دلقک سیرک را بر تن دارد که اوایل این ماه اولین تصویر رسمی از این لباس توسط سازندگان فیلم منتشر شده بود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Joker BTS Photo

هنوز اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Joker در دسترس نیست، اما ظاهرا برای نوشتن فیلمنامه این فیلم از خط داستانی کامیک The Killing Joke (جوک کشنده) الهام گرفته شده است. با توجه به اینکه فیلمبرداری فیلم Joker در شهر نیویورک و مکان‌های واقعی جریان دارد، به نظر نمی‌رسد که چندان شاهد محیط‌های فانتزی گاتهام در طول فیلم باشیم و احتمالا محیط‌های فیلم حالت واقع گرایانه‌تر خواهد داشت. همچنین با توجه به اینکه بخش زیادی از فیلمبرداری فیلم Joker در سطح شهر انجام می‌شود، شاهد انتشار تصاویر بسیاری از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم جوکر بوده‌ایم. اتفاقات این فیلم در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد.

فیلم Joker به کارگردانی و نویسندگی تاد فیلیپس، قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جوکر حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده