نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲

تاریخ انتشار بلوری فیلم The Equalizer 2 و محتوای اضافه آن مشخص شد

سایت کولایدر، جزئیات محتوای اضافه نسخهٔ بلوری فیلم The Equalizer 2 (ایکوالایزر 2) را اعلام کرد که نمایش ۱۱ صحنهٔ حذف‌شده را شامل می‌شود.

سایت کولایدر، تاریخ انتشار و همچنین جزئیات محتوای اضافه نسخهٔ بلوری فیلم The Equalizer 2 (ایکوالایزر ۲) را اعلام کرد که شامل موارد زیادی می‌شود و طرفداران این فیلم را برای خرید نسخهٔ بلوری وسوسه خواهد کرد.

دنزل واشنگتن نقش پروتاگونیست فیلم اکشن، هیجانی و نئو نوآر The Equalizer (ایکوالایزر)، یعنی رابرت مک‌ کال را ایفا کرد. فیلم ابتدایی با نگاه مثبتی از سوی منتقدان همراه بود و توانست فروشی ۱۹۳ میلیون دلاری در گیشه داشته باشد که این رقم تقریباً بیش از دو برابر و نیم بودجهٔ ساخت ۷۳ میلیون دلاری فیلم کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) بود.

فیلم اکشن، هیجان‌انگیز و جنایی The Equalizer 2، تقریباً سه ماه پیش روی پردهٔ سینما رفت و عملکرد خوبی هم در گیشه داشت. این فیلم با بودجهٔ ۷۰ میلیون دلاری، فروشی ۱۹۰ میلیون دلاری در گیشه داشت. آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور)، فیلم Southpaw (چپ‌دست)، فیلم Olympus Has Fallen (المپیوس سقوط کرده است) و فیلم The Equalizer، کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت و دنزل واشینگتن در نقش رابرت مک کال، پدرو پاسکال در نقش دیو یورک، اشتون ساندرز در نقش مایلز ویتاکر، بیل پولمن در نقش برایان پلامر، سکینه جعفری در نقش فاطیما، جاناتان اسکارف در نقش رسنیک، ادم کارست در نقش پدر ترکی، کیزی تاجینس در نقش آری، گرت گلدن در نقش کوواک و اورسون بین در نقش سم رابینستاین، از جمله بازیگرانی بودند که در قسمت دوم فیلم The Equalizer حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده ریچارد ونک، نویسندهٔ قسمت اول بوده است.

The Equalizer 2

طبق گزارش سایت کولایدر، نسخه‌ٔ دیجیتال فیلم The Equalizer 2 در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان ماه) و همچنین نسخهٔ 4K، کمبو بلوری و DVD این فیلم در تاریخ (۲۰ آذر ماه) منتشر خواهد شد. سایت کولایدر محتوای ویژهٔ نسخهٔ بلوری را فاش کرده است که موارد جالبی را شامل می‌شود.

حدود ۱۱ صحنهٔ حذف‌شده از فیلم و همچنین برخی صحنه‌های جدید نیز به همراه برخی محتوای جالب از اتفاقات پشت صحنه ساخت این فیلم، در دو نسخهٔ دیجیتال و بلوری گنجانده شده است

نسخهٔ دیجیتال و بلوری فیلم The Equalizer 2 شامل بیش از یک ساعت صحنه‌های اکشن اضافه می‌شود و ویژگی Retribution Mode را هم خریداران این دو نسخه دریافت خواهند کرد. علاوه بر این حدود ۱۱ صحنهٔ حذف‌شده از فیلم و همچنین برخی صحنه‌های جدید نیز به همراه برخی محتوای جالب از اتفاقات پشت صحنه ساخت این فیلم، در این دو نسخه گنجانده شده است. در مورد ویژگی Retribution Mode باید بگوییم که این ویژگی را می‌توان به گونه‌ای در ادامهٔ ویژگی Vengeance Mode فیلم ابتدایی دانست که طرفداران می‌توانستند فیلم را به همراه آنتوان فوکوآ و دنزل واشینگتن تماشا کنند و علاوه بر تماشای فیلم، این دسته از طرفداران فرصت این را داشتند که در هنگام فیلمبرداری صحنه‌های جذاب و اکشن فیلم، در کنار این دو نفر حضور داشته باشند و تجربهٔ تماشای ساخت فیلم را به همراه عوامل فیلم به دست آورند و با کارگردان و بازیگر اصلی فیلم نیز گفتگویی کامل داشته باشند و سؤالات خود را مطرح سازند. فیلم کوتاهی با عنوان Denzel as McCall: Round Two، از پشت صحنه و مصاحبهٔ دنزل واشینگتن نیز در این دو نسخه قرار داده شده است که وی دلیل بازگشتش برای ایفای نقش رابرت مک کال را توضیح می‌دهد و از این می‌گوید که چرا این ایفای نقش تا این اندازه برای وی اهمیت داشته است. همچنین چهار فیلم کوتاه دیگر از پشت صحنهٔ فیلم The Equalizer 2 در نسخهٔ دیجیتال، نسخهٔ بلوری و نسخهٔ DVD گنجانده شده است که دوتای آن‌ها مربوط به صحنه‌های مسابقات NBA می‌شود.

فیلم The Equalizer 2 در تاریخ ۲۰ جولای ۲۰۱۸ (۲۹ تیر ماه ۱۳۹۷) در ایالات متحده روی پردهٔ سینما رفت و امتیاز ۵۰ را از بین ۴۰ نقد فیلم که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، دریافت کرده است. قسمت دوم این مجموعه مملو از صحنه‌های تعقیب‌وگریز، انفجار و شلیک گلوله بوده و نسبت به فیلم ابتدایی هیجانی‌تر است.

لیست ویژگی‌های نسخهٔ بلوری و دیجیتال فیلم The Equalizer 2 به شرح زیر است:

  • ویژگی Retribution Mode با همراهی آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم و دنزل واشینگتن، بازیگر اصلی
  • نمایش ۱۱ صحنهٔ حذف‌شده از نسخهٔ به نمایش درآمده روی پرده و همچنین برخی صحنه‌های کاملاً جدید و Extended
  • فیلمی کوتاه با عنوان Denzel as McCall: Round Two در مصاحبه با دنزل واشینگتن
  • برخی صحنه‌های جالب از مراحل پشت صحنهٔ فیلم


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده