// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی SkyScrappers برای سوییچ معرفی شد

استودیو Ground Shatter اعلام کرد که بازی مبارزه ای و آرکید SkyScrappers با حالت ویژه عمودی برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو گراوند شَتِر (Ground Shatter) و اتسودیو اَنت ورکشاپ (Ant Workshop) از توسعه پورت بازی مبارزه و چندنفره خود روی پلتفرم دیگری خبر دادند. بازی SkyScrappers در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان ماه) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. جیمز پارکر، بنیان گذار و کارگردان حاضر در استودیو Ground Shatter، برای توسعه این بازی از آثار آرکید مبارزه‌ای الهام گرفته است.

بازی SkyScrappers کاربران را در دنیایی قرار می‌دهد که ساختمان‌های بزرگ آن در حال ویران شدن است. در حالی که ساختمان‌ها در زیر پاهای کاراکترهای شما نابود می‌شود شما باید با استفاده از پلتفرم‌ها و نردبان‌ها به قسمت بالایی ساختمان‌ها برسید و دیگر بازیکنان را پشت سر بگذارید. البته گفتنی است که سرعت عمل و پرش تنها مواردی نیست که در این بازی به کمک شما می‌آید و در آن سو شما باید مهارت‌های مبارزه‌ای خود را نیز به آزمایش قرار بدهید؛ چرا که کاربران دیگر دست به هر کاری می‌زنند تا خودشان هر چه زودتر به نقطه بالایی ساختمان برسند.

بازی SkyScrappers در سبک مبارزه‌ای چند نفره طراحی شده است اما حالت تک نفره کمپین نیز برای علاقه‌مندان به این سبک در دسترس قرار می‌گیرد. در آن سو از حالت‌هایی که به کاربران اجازه می‌دهد که بازی را با یکدیگر تجربه کنند مربوط به بخش ۲ الی ۴ نفره لوکال (حضوری) می‌شود. حالت دیگری هم که به طور عمودی و انحصاری برای نینتندو سوییچ ساخته شده است Tate نام دارد.

Skyscrappers

کارگردان SkyScrappers یعنی جیمز پارکر پس از معرفی بازی جدید گفت:

اگر بخواهیم با دید کلی نگاه کنیم، نینتندو سوییچ بهترین کنسولی است که می‌توان بازی SkyScrappes را روی آن تجربه کرد. سوییچ با قابلیت جدا کردن کنترلر‌ها (جوی کان‌ها) می‌تواند به کاربران اجازه دهد که به طور گروهی بازی SkyScrappers را تجربه کنند. حالت جدید و عمودی Tate نیز قرار است یک تجربه واقعی از آثار آرکید را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد که از اکشن بسیار بالایی هم برخوردار است. ارایه یک تجربه واقعی آرکید، هدفی بود که از روز اول برای این بازی مشخص کرده بودیم.

بازی SkyScrappers هم اکنون از طریق فروشگاه دیجیتالی نینتندو یعنی eShop برای پیش خرید کردن در دسترس است. کاربران می‌توانند این بازی را با قیمت ۱۰.۵۰ دلار یا ۷.۹۹ پوند برای سوییچ پیش خرید کنند و در تاریخ ۷ آبان ماه به تجربه آن بپردازند.

در عکس‌های منتشر شده در پایین می‌توانید نگاهی به محیط آن بیندازید.

Skyscrappers

Skyscrappers

 نظرات خود را در مورد بازی‌های مبارزه‌ای و آرکید با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده