نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴

فیلم سینمایی تام و جری ساخته خواهد شد

محبوب‌ترین موش و گربه تاریخ با یک فیلم ترکیبی از لایو اکشن و انیمیشن به سینماها می‌آیند.

تام و جری (Tom and Jerry) شخصیت‌های دوست‌داشتنی و قدیمی استودیو هانا باربرا قرار است یک بار دیگر و این بار در قالب یک فیلم سینمایی کنار یکدیگر قرار گیرند؛ فیلمی که ترکیبی از بخش‌های زنده و لایو اکشن در کنار بخش‌های انیمیشنی خواهد بود.

کمپانی برادران وارنر برای کارگردانی این فیلم به سراغ تیم استوری رفته است و فیلمبرداری هم سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. از جمله آثار تیم استوری می‌توان به چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four نسخه ۲۰۰۵ و دنباله آن Rise of the Silver Surfer)، فیلم‌های Ride Along و Shaft اشاره کرد.

شروع ساخت فیلم با صحنه‌های واقعی خواهد بود و بعد از فیلمبرداری بخش‌های مختلف، نوبت به اضافه کردن تام و جری به صحنه‌ می‌رسد تا به شکل انیمیشنی در آن حرکت کنند؛ چیزی مشابه فیلم «چه کسی برای راجر رابیت پاپوش دوخت». همچنین این موش و گربه پرطرفدار قرار نیست در فیلم صحبت کنند و تنها از طریق رفتار و حرکات خود باعث خلق بخش‌های کمدی فیلم می‌شوند.

برادران وارنر نظارت ویژه‌ای روی مراحل ساخت تام و جری خواهد داشت تا ترکیب بخش‌های زنده و انیمیشنی به بهترین شکل ممکن از آب درآید و در کنار سایر آثار مشابه وارنر در آینده، شاهد فیلم‌های سینمایی ترکیبی جذابی باشیم؛ از نسخه دوم هرج و مرج فضایی (Space Jam) که با حضور لبران جیمز ساخته می‌شود تا فیلم سینمایی اسکوبی دو (Scooby-Doo) که قرار است تحت نظارت کریس کلمبوس، کارگردان «تنها در خانه» و «هری پاتر» ساخته شود و انتظار می‌رود اوایل سال ۲۰۲۰ به نمایش درآید. بخش انیمیشن برادران وارنر در کنار تهیه این آثار، این روزها روی انیمیشن جدیدی بر اساس ماجراهای گربه کلاه به سر (The Cat in the Hat) هم کار می‌کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده