// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

فیلم مستقل The Flash تاخیر خورد

کمپانی برادران وارنر (Wrner Bros)  مراحل ساخت و فیلمبرداری  فیلم مستقل The Flash با بازی ازرا میلر را عقب انداخت. با زومجی همراه باشید.

بنا به گزارش منتشر شده از سوی ورایتی، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) فیلمبرداری و ساخت فیلم شخصیت The Flash (فلش) را عقب انداخته است. فیلم فلش در اصل قرار بود مراحل تولید و فیلمبرداری را از مارچ ۲۰۱۹ آغاز کند و شاهد اکران این فیلم در سال ۲۰۲۰ باشیم. با این وجود به نظر می‌رسد که فیلمبرداری این فیلم از اواخر سال ۲۰۱۹ بالاخره مراحل تولید خود را آغاز کند. در صورتی که شاهد آخرین تاخیر زمانی برای آغاز مراحل تولید فیلم مستقل و پر‌حاشیه فلش باشیم، این موضوع باعث می‌شود که اکران این فیلم هم تا سال ۲۰۲۱ عقب بیوفتد.

لازم به ذکر است این اولین باری نیست که ساخت و توسعه فیلم مستقل فلش با مشکل روبه‌رو می‌شود. سال ۲۰۱۶ نیز کارگردان این فیلم یعنی ریک فامویوا (Rick Famuyiwa ) از این پروژه جدا شد. در ادامه بار دیگر شاهد خبری بودیم که عنوان فیلم از Flashpoint به عنوان نامشخص دیگری تغییر یافته است و همچنین اعلام شد که فیلنامه این فیلم قرار است یک بار دیگر به صورت کامل بازنویسی شود اما به نظر می‌رسد تا کنون کار نوشتن این فیلنامه به پایان نرسیده است. 

جان فرانسیز (John Francis) و جاناتان گولدشتاین (Jonathan Goldstein) نویسندگان فیلم Spider-Man: Homecoming که اثری چون فیلم Vacation (تعطیلات) را در کارنامه خود دارند در حال حاظر وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته‌اند. ازرا میلر (Ezra Miller) در نقش فلش/بری الن، گل گدودت (Gal Gadot) در نقش پرنس دایانا/واندر ومن، کیرسی کلمونز (Kiersey Clemons) در نقش آیریس وست، بیلی کرودپ (Billy Crudup) در نقش هنری الن از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در این اثر ایفا نقش کنند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده